Är det nån som har erfarenhet av CDA-9833R? Funderar på att köpa en beg. sådan
Jag kör med en sådan själv just nu.
Skall du utnyttja tidskompen och de inbyggda filtren är det en av de mest prisvärda maskinerna på marknaden, helt klart. Den låter bra och har massor av inställningsmöjligheter osv. Menyerna är enkla att förstå efter nån vecka:-)
Hur mycket hade du tänkt betala för den? Den nya modellen kostar 4995kr...
Är det ENDAST ljudet du är ute efter så tycker jag du skall leta efter en Nakamichi, helt kompromisslös CD spelare.