på jakt efter billig stereo

Hoaken
15 januari 2009 · 1 163 Inlägg

Hejsan jag har just nu ett ljudsystem med 3 slutsteg som driver 12 st 12 " 1000watt basar och 2 6.9or och 2 5.25or. allting e seriöst väldigt bra ljud!

Men! nu till mitt problem eller ska man säga irritation? , min stereo är en 3* cd växlare i märket alpine, 4*35 watt... vilket e rätt litet med? men ananrs bra stereo! men saknar att ha usb å mp3 iallafall .. så nu ska ja dumpa denna stereon å ikassera de hade ja tänkt.. men då lyder frågan:

Vart kan jag hitta de billigaste med dem kraven jag har? å kvalite:)

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
evilaudio
15 januari 2009 · 16 195 Inlägg

varför lägga lite pengar på en stereo när den e typ den viktigaste delen av ett ljudbygge??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
micke7406
15 januari 2009 · 1 400 Inlägg

Hoaken skrev:
Hejsan jag har just nu ett ljudsystem med 3 slutsteg som driver 12 st 12 " 1000watt basar och 2 6.9or och 2 5.25or. allting e seriöst väldigt bra ljud!

Men! nu till mitt problem eller ska man säga irritation? , min stereo är en 3* cd växlare i märket alpine, 4*35 watt... vilket e rätt litet med? men ananrs bra stereo! men saknar att ha usb å mp3 iallafall .. så nu ska ja dumpa denna stereon å ikassera de hade ja tänkt.. men då lyder frågan:

Vart kan jag hitta de billigaste med dem kraven jag har? å kvalite:)

snabbsvar:  ECLIPS

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
16 januari 2009 · 17 601 Inlägg

ELLER: Köp Biltemas USB/SD-korts stereo. Fungerar kanon! Bra kräm också. Det står inte Biltema på den... 550:- kolla annars på bluepower.se där jag köpt lite grejor till full belåtehet.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Faniskogen Skogsfan
16 januari 2009 · 649 Inlägg

Jag tycker att det verkar som en dålig idé att köpa en billig stereo till ett annars bra system då billiga saker ofta tenderar att faktiskt inte vara av samma kvalité som dyrare.. Jag har haft ett antal billiga av olika märken och det är inget vidare, dåliga på att läsa mp3 har för mig varit ett vanligt fenomen, ljudkvalité osv.

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930
Audi A3 (1997)
Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
16 januari 2009 · 547 Inlägg

ja kör på mutants stereo kostade 599:- om jag inte minns fel på netonnet.se 4*50W läser mp3 o har ingång för mp3 spelare! wink

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
christofer_k Vorsprung durch Technik
16 januari 2009 · 2 432 Inlägg

Kolla  blocket finns  massa beggat till vrak pris;D

Lindberg88
16 januari 2009 · 1 418 Inlägg

Köp Beggat!

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Dubs I got Dubs!
16 januari 2009 · 2 423 Inlägg

christofer_k skrev:
Kolla  blocket finns  massa beggat till vrak pris;D

som muhamed har "lånat" ......

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
3rik
16 januari 2009 · 88 Inlägg

Marquant har annars billigt och bra, haft min i ett år och den funkar än.

zkumboll
16 januari 2009 · 53 Inlägg

Skippa kinesmärkena och köp antingen förra årets high-end maskin från en BRA tillverkare (Sony, Kenwood, Pioneer etc) begagnat på blocket eller årets instegsmodeller (de flesta har USB på fronten i år).

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang