4516
Sök

vart finns det toma baslådor?

223 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej

Vart finns det att köpa färdigbyggda baslådor till et vetigt pris. lådan skall va för 2st 12tum. Har kikat runt lite men hittar typ bare till 10or..

Tacksam för svar big_smile

Mvh

summitracing.com

Egen företagare
864 Inlägg
17 januari 2009
#2
mds och brl har färdiga låder exempelvis.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

2 665 Inlägg
17 januari 2009
#4
Med 19mm spånskiva bygger du en för 150-200kr
Senast redigerat av Rickard-v (17 januari 2009)

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

stahre
17 januari 2009
#5
carbonize.se   blekingebilradio.se

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
17 januari 2009
#6
varför köpa färdig låda?  de blir aldrig  bra. bättre å fixa lådmått å lämna in till  nå firma som sysslar med  trä å shitt å  be dom kapa åt dig  och sen är de bara limma å skruva ihop den!

223 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#7
men kan inte hur man räknar om man skall ha öppen eller sluten

summitracing.com

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
18 januari 2009
#8
men du kan ju skriva vilka basar du har så kansek nån snäll person hära kan räkna ut en åt dig:)

223 Inlägg
18 januari 2009
Trådstartare
#9
2st audioX 12tum på 750w styck.. Hur vet man om man skall ha öppen eller stängd låda?

summitracing.com

727 Inlägg
18 januari 2009
#10
Du borde fått med en ritning av återförsäljaren eller så får du ringa och be dem ta fram en ritning till just din bil och musiksmak, då blir det bäst, då får du även svar på om du ska ha basreflex eller sluten låda/lådor

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

223 Inlägg
19 januari 2009
Trådstartare
#11
Men ja köpte de begagnade så kan nog inte får tag på något sådant men får vell sätta mig ner å räkna hitta en hög me papper hur man gör

summitracing.com


Sök