4502
Sök

WAECO CoolPower EPS817

Volvo850-92
1 682 Inlägg
13 januari 2009
Trådstartare
#1
Jag undrar om man kan ha sen sånda kylbox som går på 12 V i bilen. Tror ni att det skulla bli kallt då? typ som ac fast lite sämmare. Huvudsaken den kyler smile

Finns den någon annan "box" som är lite störrre ?

http://shop.conrad.se/websale7/WAECO-Co … är <---
Senast redigerat av Volvo740-88 (13 januari 2009)


Volvo850-92
1 682 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
#2
Här är den bättre kylmaskin som jag har hittat.
Vad tror ni om den? http://shop.conrad.se/websale7/Mini-kli … d%2fmd5%7d

Och den här
http://shop.conrad.se/websale7/12-V-luf … 5%2fmd5%7d

Jag tror att det inte kommer bli lika kalt som AC, men jag tror att det kommer bli mindre varmt i bilen.
Senast redigerat av Volvo740-88 (15 januari 2009)


356 Inlägg
21 januari 2009
#3
oh my god..


Sök