24 januari 2009
Trådstartare
Tjena igår började min pioneer stereo att krångla
jag hade tagit bort fronten på den, sedan efter att jag satt dit den är den hel skum
när jag startar den så bläddrar den igenom alla låtar på tex en skiva
den ändrar alla inställningar upp och ned
den spolar fram och tillbaka skivor/låtar hela tiden
det går att höja volymen men man ser inte volym skalan
osv
jag vet inte vad som har hänt
tänkte att stiften på baksidan hade pajjat men tydligen så var de hela
vet någon vad som kan ha hänt?