3750
Sök

HU krånglar

1 534 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
#1
Tjena igår började min pioneer stereo att krångla
jag hade tagit bort fronten på den, sedan efter att jag satt dit den är den hel skum

när jag startar den så bläddrar den igenom alla låtar på tex en skiva
den ändrar alla inställningar upp och ned
den spolar fram och tillbaka skivor/låtar hela tiden
det går att höja volymen men man ser inte volym skalan
osv

jag vet inte vad som har hänt

tänkte att stiften på baksidan hade pajjat men tydligen så var de hela

vet någon vad som kan ha hänt?


Hamster
817 Inlägg
24 januari 2009
#2
Tips, kopplar ur den och låt den vara strömlös 24h. Koppla in den igen och se om den fortsätter krångla


1 534 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
#3
Keller skrev:
Tips, kopplar ur den och låt den vara strömlös 24h. Koppla in den igen och se om den fortsätter krångla

mm den har legat strömlös sedan igår kväll ska eventuellt gå ut imorgon och försöka lösa problemet på ett eller annat sätt



Sök