3751
Sök

Högtalargaller i merca 280e. Hur sitter de fast?

1 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
#1
Hej alla glada.

Har varit o blivit med merca För ett litet tag sedan och håller nu på att koppla in cd-spelare då jag känner att det börjar tryta på kassetthyllorna.. wink

Tidigare ägare har dragit el o haft sig sj och har nu upptäckt att nått e vajs me framsystemet.. Ska ta lös högtalargallret på instrumentpanelen och tänkte att jag kunde lika gärna fråga här om nån vet hur de är fästa innan jag börjar bryta och svära. smile Måste man lös me panelen på a-stolpen? 


Tack på förhand.
/ Gradin

Mvh / Gradin


Sök