hej tänkte bara fråga om de är någon som har ett bra förslag på vad de kan vara för någe som gör att de smäller till eller poppar när man drar igång bilen och stereon de känns som de bara är basarna som gör ljudet,
och de spelar ingen roll hur högt ljud man har på de kommer endå.
fundera om de kan vara någe med att batteriet kan vara lite slött så att stegets uppladdning blir skum tror ni de hjälper med en kondensator??
saker som är kollade
ström kabel och nivå kabel ej tillsammans
jordat i schassit
tacksam för hjälp
Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!