25 januari 2009
Trådstartare
Hej har en gammal Jbl Gti 1500 som jag skulle bygga bandpass låda till men jag har inget program till och räkna ut lådvolymer på skulle någon kunna hjälpa mig med det. Bilen det ska sitta i är en Merseres w123 limo ska hällst funka till all slags musik. Enda infon jag vet om basen är detta
Kontinuerlig effekt: 600 W,
Peak effekt: 1000 W,
Frekvensomfång: 30 Hz - 1000 Hz,
Impedans: 4 Ohm,
Effektivitet (2.83V/1m): 94 dB
Montering djup: 124 mm,
Monterings hål diameter: 356 mm,
FS: 35 Hz,
Vas: 188,87 L,
QTS: 0,340,
Tacksam för svar. Mvh
Onödigt inlägg^^