Jag byte dimljus idag. . . allt gick bra och så. . fram till att jag fick lås lampan. . vilket visa sig vara helt anorlunda gemfört med vad boken säger. . boken säger en vanlig H3 lampa. . . medans i bilen var något som kallas för h11 lampa. . . jag testa att montera h3 endå. . med mycket klyd. . fick jag det att funka. . kör 300m sen går säkringen. . Vad är problemet?? var får jag tag på en h11 lampa med xenon look!!!!!!!!!!!!!