Har span på en BMW 520 98:a... Går det att byta ut/finns det andra baklyktor att köpa så man slipper dom bedrövliga gula blinkersglasen från det glada 90-talet?
2000 spänn lätt värt för att få en helt ny bakändå på en ändå gammal bil juh!
Fast ta denna blocket-bmw som exempel: Blinkersglasen sitter ju på olika ställen jämfört med ett par nya faceliftade, eller är det inga problem eller? *noobie typ*
2000 spänn lätt värt för att få en helt ny bakändå på en ändå gammal bil juh!
Fast ta denna blocket-bmw som exempel: Blinkersglasen sitter ju på olika ställen jämfört med ett par nya faceliftade, eller är det inga problem eller? *noobie typ*
Du sätter ju bara i kontakten.. där sitter ju allt samma det är bakom kontakten å ut till lamporna det är omkopplat.. Inget du behöver bry dig om i vilket fall.