2198
Sök

Projekt: Opel Zafira

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
evilaudio skrev:
Jill skrev:
MilleN skrev:
Färgen passar verkligen inte.... Ser ut som grundfärg, fast.. fulare... Och fälgarna är alldeles för smala/för långt in, annars är den jävligt frääääään! Tråkigt att den ska säljas..

Som tur är så har ingen påstått att den passar och texten "projektbil" står inte för skojs skull wink hahaaa

Om jag inte får den såld så plockar jag fälgar och stolar själv o säljer resten i delar *mohahahaaa*

Fast det coolaste är om någon slutför bygget då det skulle vara as-coolt att se den färdigställd då den faktiskt ser grymt cool ut irl. big_smile

vi får väl se va man hittar på då..   har ju pillat på den bilen sen innan..hehe

Låter bra, mycket bra! big_smile

1 752 Inlägg
5 november 2008
Vad ligger høgsta budet på nu då? Vore synd o se projektet gå i graven tycker jag...sad

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

4 418 Inlägg
8 november 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Vad ligger høgsta budet på nu då? Vore synd o se projektet gå i graven tycker jag...sad

Bilen hade bud i höstas på 50 med motor, men förlaget ville inte ta förlusten på detta budgetåret. så motorn såldes separat och bilen står ni, men 1 jan lägger jag upp annonser igen och så är det bara att buda för fullt över mail/PM.

Jag kommer att berätta här hur det går för "krakel spektakel" big_smile haha...

Hoppas på att nån gorgare med ambitioner blir den nya ägaren, så at man får följa ödet för den smile

203 Inlägg
28 december 2008
Vad var det för motor i den förut?

4 418 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
unsuspected skrev:
Vad var det för motor i den förut?

Det var bara en vid sidan om byggd av Jakan Racing på ca 350-380 driftsäkra hk.

4 418 Inlägg
1 februari 2009
Trådstartare
Köpte frontstereo för att se att allt var 100% då en Garagare skriver på papprena i morrn big_smile

Ett ord: BASE! Hehe... Shit vilket ljud smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
1 februari 2009
Denna Gorgare kan inte tänka sig att ge sig tillkänna? Kul att den fick en ny ägare i alla fall smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

4 418 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Denna Gorgare kan inte tänka sig att ge sig tillkänna? Kul att den fick en ny ägare i alla fall smile

Nu är Bluepanther ägare till bilen, han kommer att fortsätta bygget med mål som att ställa ut den i sommar, ska bli skit skoj att se!
Senast redigerat av Jill (2 februari 2009)

Sök