5282
Sök

batteriets fel?

715 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
#1
Batteriet har nu varit urladdat för sin femte gång. Är det normalt, för vad jag trodde var att om man ladda batteri så ofta så skulle det inte gå ladda den femt gång?

I got Dubs!
2 423 Inlägg
2 februari 2009
#2
köp ett nytt.
detta kan du lämna till återvinningsstationen.


Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 februari 2009
#3
Har du kollat vätskenivån i batteriet? Eller är det ett underhållsfritt batteri utan korkar?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

715 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
#4
hehe jag kanske borde kolla vätskenivång:rolleyes: ska göra det lät som ett bra förslag

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 februari 2009
#5
mulleina skrev:
hehe jag kanske borde kolla vätskenivång:rolleyes: ska göra det lät som ett bra förslag

Jaa det kan vara bra att göra det någongång då och då.
Oftast billigare att testa fylla på än att köpa ett nytt batteri.

Hur gammalt är batteriet? Vet du det?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

715 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
#6
ja ska prova fylla på för det var nog lite lågt och det är drygt tre år gammalt batteri

730 Inlägg
2 februari 2009
#7
De e kanske något som drar tjuvström oxå.

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ
Audi <3

1 534 Inlägg
2 februari 2009
#8
mät med multimeter när bilen är avständ och se ifall något drar ström


715 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
#9
bra ide tackar för svar

21 761 Inlägg
2 februari 2009
#10
mulleina skrev:
ja ska prova fylla på för det var nog lite lågt och det är drygt tre år gammalt batteri

Hur mycket för lågt? smile
Låg syranivån under cellplattorna på någon eller några celler?


Sök