4808
Sök

Msn - Återställning av lösenord. Helt konstigt, Hjälp! :O

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Nu är det så att min msn har blivit hel knasig och jag kommer inte in på den, står att lösenordet är fel och jag vet om att det inte är fel.

Jag har tryckt på "har glömt mitt lösenord" och det där med hemlig fråga kommer jag inte ihåg.. Vem fan gör det..
Och sen kan man välja att få information genom att skicka nått meddelande till en alternativ adress och när jag väljer det så tycker jag på OK och sen efteråt står det att det har skickats till den adressen, men jag har inte valt någon adress..
Och hur ska jag kunna läsa det om jag inte kommer in? funkar ju inte..

Detta är Tredje gången som detta händer.. och det har lett till att jag har fått göra en ny msn... men nu blir det ett helvete att leta upp alla kontakter igen, för att jag inte har sparat dom på datorn..

så finns det nått annat sätt som man kan göra?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 januari 2009
Kommer du inte in på ditt epost konto (tex hotmail) genom att gå in på www.hotmail.com ? Där komme du åt dina kontakters adress och där kan du även byta lösen.

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (27 januari 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
Kommer du inte in på ditt epost konto (tex hotmail) genom att gå in på www.hotmail.com ? Där komme du åt dina kontakters adress och där kan du även byta lösen.

Mvh Tommy

nej alltså, det är ju samma lösen där.. och det funkar inte... Så jävla jobbigt detta... kommer inte åt kontakterna så jag måste antagligen göra en ny Återigen och leta upp alla manuellt.. eftersom att jag inte kunde spara dom på datorn... hmm

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Plus att jag har en massa post och skit där som jag behöver.. Finns det verkligen inget sätt annat sätt än det som jag har gjort? sad

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

typ..eh..va?
582 Inlägg
27 januari 2009
Ingen aning om vad det kan vara...men du kan ju alltid testa lite olika saker som, installera om msn, gå in på hotmail med en annan webläsare, gå in på msn på en annan dator...kanske redan har testat det men..jag vet inte riktigt vad det kan vara...

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
det går inte. står att jag har loggat in för många gånger... Blir helt sne på detta.. kan man inte snacka med dom på nått vänster elr höger?

äh.. dom tror väl inte på en? då skulle ju vem som helst kunna snacka med dom och lura en massa grejer... eller ?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

typ..eh..va?
582 Inlägg
27 januari 2009
ExXtr3me skrev:
det går inte. står att jag har loggat in för många gånger... Blir helt sne på detta.. kan man inte snacka med dom på nått vänster elr höger?

äh.. dom tror väl inte på en? då skulle ju vem som helst kunna snacka med dom och lura en massa grejer... eller ?

Står det att du loggat in för många gåner yikes? Stod väl att det var fel lösenord sa du? Får du nån felkod? Eller vad händer när du försöker logga in? Printscreen?

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Roz-104 skrev:
ExXtr3me skrev:

Står det att du loggat in för många gåner yikes? Stod väl att det var fel lösenord sa du? Får du nån felkod? Eller vad händer när du försöker logga in? Printscreen?

Jo men alltså att jag har försökt för många gånger med fel lösenord..
okej ska ta ett.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/49174/554977_9d0d7c.jpg

I hate it.

Får en massa nyhetsbrev och grejer dit hmm Sen har man ju adressen på alla ställen man är medlem på just för att man måste fylla i det hmm..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Mästare
2 947 Inlägg
27 januari 2009
Känns som att din msn har blivit dos-hackad?

har du några ovänner som kan googla kanske?

Har för mig att det är något sådant här som händer ifall man råkar ut för Freeze msn.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
27 januari 2009
Trådstartare
Har inga ovänner. Och detta är tredje gången.... börjar bli lite jobbigt..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Mästare
2 947 Inlägg
27 januari 2009
ExXtr3me skrev:

Inte så att du har tryckt i Ta automatiskt bort lösenordet efter 72 dagar?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
27 januari 2009
Hmm... vad har du för version av hotmail? Jag har ingen sån ruta som du har där.. "SX62KA" eller va de står?

Det är inte så att du har bytt Antivirus elle rbrandvägg och den stoppar dig från att komma in?
Uppdaterat webbläsare nyss?

Testat från olika datorer?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
KimVsWorld skrev:
ExXtr3me skrev:

Nepp, loggade ut kvällen för två dagar sen, dagen efter så går det inte.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
Hmm... vad har du för version av hotmail? Jag har ingen sån ruta som du har där.. "SX62KA" eller va de står?

Det är inte så att du har bytt Antivirus elle rbrandvägg och den stoppar dig från att komma in?
Uppdaterat webbläsare nyss?

Testat från olika datorer?

Mvh Tommy

den version som finns på webbläsaren :p eller kan man uppdatera den?

Inte bytt nått virusprogram, inte rört brandväggen och har testat...

jobbigt detta skit hmm

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Mästare
2 947 Inlägg
3 februari 2009
ExXtr3me skrev:
KimVsWorld skrev:
ExXtr3me skrev:

Nepp, loggade ut kvällen för två dagar sen, dagen efter så går det inte.

Men när man gör kontot på Msn.se så kan man trycka i en ruta där så att man ska uppdatera lösenordet...

Sök