4758
Sök

Volvo 850 stereobyte

2 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
för de första, har jag postat på rätt ställe? de tillhör ju interiör men man vet aldrig.

de är så att jag med 95% säkerhet ska köpa en 850, men den har "stora" stereon, och då jag har en riktig fullblodsstereo med miljarder funktioner o massa tjafs som kostar skjortan så skulle man gärna vilja pilla i den, går de att slita ut de stora åbäket o sätta i en konsol så man får i en vanlig stereo? eller är de annorlunda kablage till de stora? om det går, är det isåfall mycket arbete med att få tag i en konsol o snickra dit den? någon som gjort detta?

tack på förhand!

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
6 februari 2009
bort med gammla köpa plastbit trycka dit den sen nya sterion

2 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
tackar så mycket, gott om dessa plastbitar på skroten antar jag?

plattsättare!
804 Inlägg
6 februari 2009
finns nog en hel del annars tror jag volvo har det

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

4 824 Inlägg
6 februari 2009
norrpan42 skrev:
för de första, har jag postat på rätt ställe? de tillhör ju interiör men man vet aldrig.

de är så att jag med 95% säkerhet ska köpa en 850, men den har "stora" stereon, och då jag har en riktig fullblodsstereo med miljarder funktioner o massa tjafs som kostar skjortan så skulle man gärna vilja pilla i den, går de att slita ut de stora åbäket o sätta i en konsol så man får i en vanlig stereo? eller är de annorlunda kablage till de stora? om det går, är det isåfall mycket arbete med att få tag i en konsol o snickra dit den? någon som gjort detta?

tack på förhand!

bara att ta bort sen köper du ett fack som man sätter under stereon när man har enkel din i närmsta bilstereo butik, volvo butik eller på biltema och sen behöver du en adapterkabel också mellan kontakterna i bilen och stereon och den finns också i närmsta bilstereo butik eller biltema har jag för mig också har den.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Sök