4722
Sök

Värdering av 740 grejer (långa vindavvisare te.x.)

908 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
#1
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2qn1cvb&s=5

Detta mittfackslock. värt vad? va skulle ni ge ? det är i näst intill nyskick.
Och 4 vindavvisare. de långa bak mycket fint skick, inga repor. va skulle ni ge ?
Jo har även en 'ute temps mätare' som visar både inne och ute. va mycket skulle ni bjuda ?

(allt volvo oginal)

Snabba svar tack, kanske ska lägga ut annons på grejerna wink
Senast redigerat av Beckstroem (30 januari 2009)

908 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
#3
FLindgren skrev:
500 för armstödet och 700 för vindavisarna.

okej (:

908 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
#4
ingen ?

1 062 Inlägg
30 januari 2009
#5
Svårt att värdera osedda grejor....i alla fall för mig.

"You Go, we go!"

908 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
#6
Senast redigerat av Beckstroem (8 februari 2009)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
8 februari 2009
#7
500 max för vindavvisarna!

Men det bästa är ju att slänga upp på tradera!
Senast redigerat av Volvo_Mannen (8 februari 2009)

Jonas

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
8 februari 2009
#8
är vell lika värt som alla andra begade volvo grejjer inte nått sad


908 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
#9
Volvo_Mannen skrev:
500 max för vindavvisarna!

Men det bästa är ju att slänga upp på tradera!

aa, hade tänkt det faktiskt men tänkte ja skulle göra någon själ här på garaget glad.. smile

Volvoskadad
6 017 Inlägg
8 februari 2009
#10
Beckstroem skrev:
Volvo_Mannen skrev:
500 max för vindavvisarna!

Men det bästa är ju att slänga upp på tradera!

aa, hade tänkt det faktiskt men tänkte ja skulle göra någon själ här på garaget glad.. smile

jag kan köpa billigt om du vill wink har massa liggandes men mer är alltid bra tongue

Jonas

908 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
#11
Volvo_Mannen skrev:
Beckstroem skrev:
Volvo_Mannen skrev:
500 max för vindavvisarna!

Men det bästa är ju att slänga upp på tradera!

aa, hade tänkt det faktiskt men tänkte ja skulle göra någon själ här på garaget glad.. smile

jag kan köpa billigt om du vill wink har massa liggandes men mer är alltid bra tongue

haha :p men tyvärr är det priser som står, har kollat runt på va de sålts för på tradera/garaget/blocket och de ligger runt 600 vindavvisarna. och locket på samma summa.. det är inte vanligt me ett sånt lock big_smiletongue

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
8 februari 2009
#12
jag har en känsla av att fungerande tankmätare och trippmätare är det rätt bra betalt för om man nu ska försöka sälja 740 delar...


8 156 Inlägg
8 februari 2009
#13
Tråd låst pga lite för mycket marknadsföring.
/Moderator (Phaetoon)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)


Sök