Hejsan som sagt undrar om det är någon som har fått i någon glaslucka original eller eftermarknad i någon 700 serie taklucka utan att göra för stora modifikationer ?
det såg ju gör snyggt ut ju,, , men då måste man även ta med innertaket ifrån en 960 ?
Uh, nej.. tror det ska räcka med bara luckan eftersom du redan har innertaket för taklucka. Vet ju faktiskt inte, men liraren som la upp dom där bilderna hade bara bytt själva luckan.
det såg ju gör snyggt ut ju,, , men då måste man även ta med innertaket ifrån en 960 ?
Uh, nej.. tror det ska räcka med bara luckan eftersom du redan har innertaket för taklucka. Vet ju faktiskt inte, men liraren som la upp dom där bilderna hade bara bytt själva luckan.
det bör räcka som du säger men då kan jag inte stänga för glasluckan om du fattar hur jag menar, ?
det såg ju gör snyggt ut ju,, , men då måste man även ta med innertaket ifrån en 960 ?
Uh, nej.. tror det ska räcka med bara luckan eftersom du redan har innertaket för taklucka. Vet ju faktiskt inte, men liraren som la upp dom där bilderna hade bara bytt själva luckan.
det bör räcka som du säger men då kan jag inte stänga för glasluckan om du fattar hur jag menar, ?
I dagsläget kan du ju skjuta tillbaks luckan i innertaket antar jag? Blir ju samma med skyddet på glasluckan. Skjuts ju in ovanför innertaket.