Tjenna gott folk. Tänkte visa upp lite från år 2008. År 2008 var det första året jag testa fota bilar å kan ju säga att det kändes väldigt lyckat för att vara 1a året, har ju alltid hållit mig till naturen i normala fall Alla vet nästan att det var braather´s bil som var min första plåtning å det var ju rätt nervöst för att man visste ju inte hur han skulle svara på bilderna, men visade sig bli rätt polulära bilder Hade inte så många plåtningar förra året så jag hoppas väl på mer i år Min hemsida där ni kan hitta fler bilder för den som e intresserad www.nicklasfoto.se .
Snyggt! Vissa har du lyckats riktigt bra med tycker jag. Gillar främst 1, 3 och 17, även om 1:an och 17 var i det mörkaste laget. Jag vill se aningen mer av bilarna där, annars schysst stämning i bilderna.
Mvh
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Bilderna tyckte jag var skitsnygga. men jag får verkligen inget begrepp alls om själva bilen.. Får sitta och koncetrera sig för att förstå vad det är för något man tittar på.
Tackar alla, jag ser fram emot ett nytt skönt bilår
FLindgren skrev:
Bilderna tyckte jag var skitsnygga. men jag får verkligen inget begrepp alls om själva bilen.. Får sitta och koncetrera sig för att förstå vad det är för något man tittar på.
Tackar! Jag har liksom fått den stämpeln på mina bilder, har en tendens att dra en hård kontrastkurva i PS å det e de jag gillar Det e ju oxå väldigt stor skillnad från skärm till skärm, på min dator hemma ser det bra ut, jobbdatorn är lite lite ljusare/mindre kontrast etc. Men som sagt har bara redigerat sen maj månad så jag har mycket att finslipa Plus att de flesta bilarna som e fotade i garage e härifrån lilla hålan skene där belysningen e riktigt dålig men vad gör man inte för ett par bilder
Senast redigerat av nightstalker (13 februari 2009)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!