jag tycker du ska pröva. blir de kasst e de bara o lämna iväg.
tycker du ska slipa ner allt med våtslipsandpapper efter att du har lagat skadan. sen lägga 2komp sprutspackel sen grundare sen våtslipsandpappra.
sen på med lacken ( inte sprayburk )
våtslipsand sen på me ett lager till;)
något sånt hade jag gått till vägs.
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]