7905
Sök

Grupp / Artist NYCC ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
Tjenare ! när jag var liten så satt jag å glodde på nått program efter bollibompa där dom spelade "NYCC Fight For Your Right. Och dagen efter tog jag min veckopeng och gick ner till skivaffären och köpte deras album, skivan är borta sedan 10år. Skulle vilja hitta den igen, men den är nog kvar i någon bil farsan sålde eller nått. Hittar den inte på nätet heller och itunes store verkar inte ha den ?

Enda sidan den fanns på var någon rysk musiksida där man skulle länka sitt kreditkort (yeah sure)

Någon som vet var man kan ladda ner eller har skivan ?

(Och vi behöver inte diskutera hur vida du tycker dom är skitdåliga eller ej)

Mvh Emil
Senast redigerat av tsdi (11 februari 2009)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

7 100 Inlägg
11 februari 2009
annars om du har audia city(stavning?) så kan du ju dra ner låten ifrån youtube!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Egenföretagare
2 496 Inlägg
11 februari 2009
Trådstartare
bmx skrev:
annars om du har audia city(stavning?) så kan du ju dra ner låten ifrån youtube!

Okej tack ! Dock är det inte så många av låtarna som finns på youtube å kvallen är så kass =/

DFFL
9 020 Inlägg
12 februari 2009
Finns även på Spotify

https://www1.garaget.org/gallery/archive/10265/568490_gv1upg.jpg

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare

Går det att ladda ner därifrån ? eller är det någon slags sida där man bara streamar musik ?

DFFL
9 020 Inlägg
12 februari 2009
tsdi skrev:

Går det att ladda ner därifrån ? eller är det någon slags sida där man bara streamar musik ?

Det är bara streamningar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
12 februari 2009
Trådstartare
FireTraXX skrev:
tsdi skrev:

Det är bara streamningar.

Okej ! Tack för tipset !

Sök