3227
Sök

Takvinge Volvo 740!

6 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
#1
Tjena!!
Jag har en takvinge ifrån en 855a, som ja tänkte sätta på min 740.. men hur ska ja göra??
Ska jag bredda den? Hur isf?
HUr ska jag fästa den??? Vore tacksam ifall nån som vet hur man gör berättar lite;)
Senast redigerat av Mr_HeNkAbOy (17 februari 2009)

6 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
#3
Nöjd eller???

518 Inlägg
17 februari 2009
#4
köp nåt som passar istället är det bästa. vet man inte vad man ska bredda med för material så ska man nog heller inte ens försöka.sätta fast den gör man med tex sikaflex.

varför alla utropstecken undrar jag?

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

Administratör
11 968 Inlägg
17 februari 2009
#5
Vänligen läs igenom rubriksanvisningarna innan du skapar en tråd.

Tråd låst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök