köp nåt som passar istället är det bästa. vet man inte vad man ska bredda med för material så ska man nog heller inte ens försöka.sätta fast den gör man med tex sikaflex.
varför alla utropstecken undrar jag?
ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.