Tjena!! Jag har en takvinge ifrån en 855a, som ja tänkte sätta på min 740.. men hur ska ja göra?? Ska jag bredda den? Hur isf? HUr ska jag fästa den? Vore tacksam ifall nån som vet hur man gör berättar lite;)
annars om du inte orkar söka, kapa den på mitten, sätt en trä bit i den (om den är ihålig ) spackla på som fan, lacka, sen åk till järnhandeln/byggaffär'n och köp ett lim vid namn sixaflex, kleta det på 'fäst ytorna' och tryck den mot taket där den ska sitta. men glöm inte att lägga tyngd på vingen och att den är i samma läge som du vill ha den..