5948
Sök

Vista laddar ner något hela tiden?

Försöker iaf
12 819 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Tjenare.

Farsans dator är nyligen ominstallerad, typ 3 veckor sedan.

Sen dess finns det en symbol i aktivitetsfältet, en grön ring med en gul pil neråt, hoovrar man över den står det "Downloading...". Men det står inte vad den gör, går inte att dubbelklicka eller högerklicka heller.

Hittar inte nåt i aktivitetshanteraren heller..

Vad kan det vara? Internet segar verkligen ordentligt efter ominstallation och jag misstänker att det har med denna symbol att göra.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
1 mars 2009
Vista har alldrig varit så bra tycker ja,
Jag tror att de nya datorer som man köper säljs med windows XP (mycket bättre hantering)
Konstigt att det inte går att dubbelklicka eller högerklicka, den kanske ladda ner automatisk eller?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Försöker iaf
12 819 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
alain skrev:
Vista har alldrig varit så bra tycker ja,
Jag tror att de nya datorer som man köper säljs med windows XP (mycket bättre hantering)
Konstigt att det inte går att dubbelklicka eller högerklicka, den kanske ladda ner automatisk eller?

Ja Win XP SP3 verkar mycket bättre.

Jaadu, den går igång direkt man startar datorn, och hur man stänger av den vet jag inte heller.

Har AVG Antivirus,  de kan inte va nån auto update till den tro?
Edit: Neej, de har inget med varken AVG eller Win updates att göra... hmm

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (1 mars 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sleeper
3 084 Inlägg
1 mars 2009
XP suger *** och Vista suger också *** och linux och unix och OSX osv suger också *** när ska det komma ett bra os?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 814 Inlägg
1 mars 2009
Sushikocken skrev:
XP suger *** och Vista suger också *** och linux och unix och OSX osv suger också *** när ska det komma ett bra os?

Jag har hört mycket gott om Win 7, du kan ladda ner betan gratis och lagligt på MS sida. slutar funka efter sommaren tror jag

vinnarskalle!
907 Inlägg
2 mars 2009
Skit bakom tangentbordet kan förstöra mycket smile annars så har även jag hört gott om Windows 7.

Sök