knarkare som inte kan lämna oss vanliga ifred

Gladen
19 juni 2006 · 311 Inlägg

emirking skrev:
jag hade fan slagit sönder knarkfan så att han inte skulle kunna stå på benen

var med om en liknande incident i vintras när jag och storebrorsan var ute med hans scheffer hund  på en rast promenad då ser jag en idiot som håller på att bryta upp min golf släppte lös hunden, gissa hurmycket skit killen hade i sina byxor! så medan KING passade tjuven ringde vi polisen snabbt kom dom glad var tjuven när han fick sätta sig i den blåvita bilen .......

ska bara tillägga att hunden är utbildad vakthund smile

klockrent tongue

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
Phaetoon
20 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Senaste gången som jag råkade ut för en nerdrogad typ, som till råga på allt försökte råna mig, så råkade jag vara riktigt nere och verkligen inte på humör. Så det slutade med att jag bröt ett par revben på killen. Inte ofta som jag behöver använda våld för att försvara mig längre. Dom flesta ser att jag inte är att leka med. (Jag är ganska så välbyggd, 110 kg, 195 cm.) Dessutom vet jag hur jag ska försvara mig. Det sker liksom reflexmässigt.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
widell1111 bira bira bira,bärs bärs bärs!
20 juni 2006 · 313 Inlägg

haha fan va alla tror att dom kan spöa vem som helst .. alla lixom fan ja skulle ha spöa han !! men tänk om han va drogad av fel drog kanske en stor kille ... kanske tränad i nån kampsport vem vet och sen så om nån har tagit nån drog så vet man ju inte vad dom tar sej till kan ju ta fram en fet kniv å döda en ....

///Widell
PeterNorrk Arbetslös luffare :'(
20 juni 2006 · 271 Inlägg

widell1111 skrev:
haha fan va alla tror att dom kan spöa vem som helst .. alla lixom fan ja skulle ha spöa han !! men tänk om han va drogad av fel drog kanske en stor kille ... kanske tränad i nån kampsport vem vet och sen så om nån har tagit nån drog så vet man ju inte vad dom tar sej till kan ju ta fram en fet kniv å döda en ....

hmm de stämmer...
kan inte svara för dom andra som skrivit här men jag brukar inte bli förbannad/våldsam men när nån går på min familj/släkt/tjej...då svartnar det...man tänker tyvärr inte efter...personligen skiter ja i om ja får dyngspö bara ja får in en enda träff...då e ja nöjd...men som sagt...en kille/tjej som har tagit tex kokain vill man inte leka med...om man har tur så lyckas man fly...lite off topic men: såg en film på internet (tror många har sett den) när en kille e hög som ett hus på kola o blir skjuten flera gånger av polisen men fortsätter enda (obs o ja mennar inte Scarface tongue )

ja just ja...för ungefär en timme sen så stog ja o ett par polare o snackade lite...då kom de fram en gamal alko/narkoman o börja snacka med oss...han verkade rätt trevlig o fråga hur fort våra bilar gick o så big_smile

ghost_boy83 CREW
20 juni 2006 · 2 594 Inlägg

hej i morse kl 06.00 ringde det på dörren trodde det var en polare eller nått så jag öppnade dörren
där stog en drog påvärkad kille som slet tag i dörren nyvaken som jag var tog jag tag i killen å kastade ut han sen låste jag dörren och ringde polisen under tiden hörde jag hur han förökte ta sig in hos grannen,jävligt otäckt vet inte vad jag hade gjort om jag var mer vaken med tanke på att jag har en tre mån baby som låg å sov i sovrummet,det har svartnat för mig innan och det känns skönt att det inte gjorde det denna gång eftersom man inte vet vilken drog dom går på. har set hur en drogad man kört in i en annan bil i 100km i timmen mitt i en stad bilarna blir bara skrot av och den drog på värkade bara kliver ur sin bil blodig som satan och går därifrån som om inget hade hänt. då börgar man undra,känns lite otäckt för tänk om man glömmt låsa dörren eller nått å vaknar upp av att det står en missbrukare i sovrummet nej lås alltid och ha ett basebollsträ bakom dörren

ironhead volvoraggare
20 juni 2006 · 4 776 Inlägg

för några veckor sen försökte en snubbe gå in i min lägenhet när jag sov först så tog jag fram en kniv och skära i han lite men jag ångra mig jag öpnna bara dörren och bad han vänligt att fara åt helvete

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
boxaren
20 juni 2006 · 85 Inlägg

haha, ja alla e lika bra på o slåss här. Nä ta o träna en kampsport o lär er diciplin och kontroll. Boxningen e det bästa som hänt mig iaf:)

S40 2.0t
Phaetoon
20 juni 2006 · 8 156 Inlägg

boxaren skrev:
haha, ja alla e lika bra på o slåss här. Nä ta o träna en kampsport o lär er diciplin och kontroll. Boxningen e det bästa som hänt mig iaf:)

Nja. Man ska skilja på att slåss kontrollerat och okontrollerat. Precis som du så har jag mer kontroll över tekniken än de flesta. Men däremot har jag lite sämre kontroll över styrkan. Tar alltid i lite för mycket. Så det är därför jag inte tränar någon kampsport, även om jag skulle vilja. Väldigt få som lyckas provocera mig till slagsmål nuförtiden, blir jag däremot anfallen så försvarar jag mig. För det mesta räcker det med att jag parerar anfallarens slag och tar tag i dennes arm...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang