Angående: Motormässan 2009 i Sundsvall

Janina Modell & modeskribent
17 mars 2009 · 280 Inlägg

Nu i helgen kommer motormässan gå av stapeln på Gärde i Sundsvall. Ni hittar mer info här --> www.sundsvallsmotormassa.se

För er som inte orkar läsa så är det en bilutställning med en massa bilar & motorrelaterade prylar, modevisning, motivlackade motorcyklar, tuffa & dyra bilar, en Eleanore kopia (Gone in 60 seconds) mm..

Jag kommer åka dit iaf en dag, men det vore roligt att höra om några fler ska dit smile


(Är tråden godkänd nu då? Jag vet inte vad man måste skriva för att den ska vara "okej".. )

Senast redigerat av Janina (19 mars 2009)

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
CopyCola Tungviktare
17 mars 2009 · 111 Inlägg

Jag tänkte då försöka hinna med det en sväng smile

ellert BECE
17 mars 2009 · 147 Inlägg

Får man fråga vad det är egentligen ? Är det typ nåt liknande som Elmia med snygga bilar osv, eller ?

Ingen minns en fegis.
Volkswagen Passat 1.9 Tdi "Britt-Marie" (1998)
WeDo
18 mars 2009 · 3 390 Inlägg

Lägg in lite mer Info här (första inlägget) samt ändrar rubriken så den följer reglerna.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Nitr00x Streets Of Sundsvall Crew
18 mars 2009 · 482 Inlägg

Jag ska dit

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc
Chevrolet G20 "Carlsberg Vanen" (1984)
Buick GS400 "BlackBetty" (1969)
Janina Modell & modeskribent
19 mars 2009 · 280 Inlägg

WeDo skrev:
Lägg in lite mer Info här (första inlägget) samt ändrar rubriken så den följer reglerna.

MVH
Mod

Jag är int3 inn3 här så ofta så jag v3t int3 vad man ska skriva för att d3n ska vara ok3j.. sad Sorry för d3n konstiga t3xt3n m3n 1 tang3nt har gått sönd3r.. /Janina

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se
BMW 528 (1996)
WeDo
19 mars 2009 · 3 390 Inlägg

Janina skrev:

WeDo skrev:
Lägg in lite mer Info här (första inlägget) samt ändrar rubriken så den följer reglerna.

MVH
Mod

Jag är int3 inn3 här så ofta så jag v3t int3 vad man ska skriva för att d3n ska vara ok3j.. sad Sorry för d3n konstiga t3xt3n m3n 1 tang3nt har gått sönd3r.. /Janina

hehe... Det är bra som det är nu smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
IceEyes Varningar: För många..
19 mars 2009 · 2 552 Inlägg

Jag ska dit på lördag en sväng smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
LilleSKUTT
21 mars 2009 · 512 Inlägg

kommer dit på söndag jag ska köra isbana i åre lördag smile

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
coffa Sundsvall
21 mars 2009 · 285 Inlägg

jag var där igår på VIP kvällen åt och drack någon öl, Kollade runt lite fanns lite att se. Mycket lokala bilföretag som ställde ut sina bilar. Inte så mycket tillbehör eller roliga gatbilar ... men skaffa en egen uppfattning tror nog ni kommer att uppskatta det hela.....

/ Coffa

Åker just nu GTO 67,
Jezzze
21 mars 2009 · 68 Inlägg

Hmm tänkte rulla dit me grabben imorrn (söndag) men det verkar ju inte vara så mycket att "hänga i gran" så nu vet jag inte om jag ska dit :-)

Jobbar som frilansande gynekolog...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang