Jag kanske tänker helt fel nu, men en eventuell justering skulle väl utföras för att inte blända andra trafikanter. Eftersom fordonet ifråga hamnar längre ner borde ju inte risken för att blända någon öka, snarare tvärtom.
Jag kanske tänker helt fel nu, men en eventuell justering skulle väl utföras för att inte blända andra trafikanter. Eftersom fordonet ifråga hamnar längre ner borde ju inte risken för att blända någon öka, snarare tvärtom.
Ja visst, ser man det bara så. Men det är inte roligt (lagligt?) om de lyser ner i backen heller..
Ja visst, ser man det bara så. Men det är inte roligt (lagligt?) om de lyser ner i backen heller..
Mvh Tommy
Det har du helt rätt i. Således tänkte jag fel och tar tillbaka det resonemanget
Du har ju automatisk nivåreglering iochmed att du har originalmonterat, så tuta o kör!
Precis! Om nu inte en givare hoppar ur sitt läge, ballar ur..då kan de bli svårt för den att hitta rätt igen och risken finns att du får byta en givare.