24 mars 2009
Trådstartare
Tjena!
Har en s60 2.4t -01a som jag ska sätta i en laddtrycksmätare i.
Till att börja med, är BSRs mätare en bra mätare? Spelar ingen roll att den inte är vätskefylld för min del.
Sen så vart är det bästa stället att koppla på t-korset. Har läst någonstans att efter spjällhuset ska vara det optimala, stämmer det?:S
Om någon har bild på arbetet i motorrummet så är det mer än uppskattat att ladda upp.
Mvh Kalle
Kommentera & Rösta ! ©