5627
Sök

Nå bra Grill resturang i Stockholm city...?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Någon som vet någon bra? Tänkte överraska tjejen med att bjuda henne på nått smile
Jag är bara 17, så jag kommer säkert inte in på allt.. Men, sen får det helst inte kosta satan..

Tänkte på en lördag kväll, det kan väl vara nått för att tjejen ska bli glad big_smile En grillad biff är ju det bästa som finns big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

172 Inlägg
24 mars 2009
heroin city ..amozon kallas stället ...fint som faaan..

258 Inlägg
24 mars 2009

"She said its just a car, I said you're just a girl"

4 005 Inlägg
25 mars 2009
Jag tycker Texas Steak Bar är riktigt bra... Ligger en ovanför södermalm tunnelbana där uppe. Riktigt nice.

I övrigt så den amerikanska restaurangen precis vid kungsträdgården på hamngatan är riktigt bra och trevlig stämning.

Att du är 17 spelar ingen roll så länge du ska äta.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
25 mars 2009
Trådstartare
expect1991 skrev:
http://www.jensens.se/page.asp?objectid=FCA9900E313541629DEF6C3B3AE565A3

JENSENS BÖFHUS!

Det har jag sett varje gång jag är i stan, Men det ser jäävligt dyrt ut ju tongue Hahaha, stämmer det? Har du varit där själv?

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

631 Inlägg
25 mars 2009
Jensens är sveriges bästa ställe för kött, inget snack om saken.. men ja, smakar det så kostar det.. 
Det är hyffsat dyrt, men har också billigare alternativ

DFFL
9 020 Inlägg
25 mars 2009
Arradin skrev:
Jensens är sveriges bästa ställe för kött, inget snack om saken.. men ja, smakar det så kostar det.. 
Det är hyffsat dyrt, men har också billigare alternativ

Kostar 150-300kr, ganska normala priser.
McDonalds är ju billigare, men som du sa: Smakar det så kostar det.
300kr för en stek är inte speciellt farligt.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök