4251
Sök

Vill ha era synpunkter och tankar angående mina racing stolar

836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#21
Krau skrev:
big_smile Snyggt!

tackar


LillNaisarn
26 mars 2009
#22
kenny_crx skrev:
berors lite på vad du ska göra..nu sponsra hon mej så priset kan jag inte säja men kan naturligtvis prata med henne mer om du är intresserad!

Det förstår jag givetvis tänkte så man kanske kunde få ett "humm" om vad det eventuellt skulle kosta.
Du kan ju gärna PM:a eller skriva kontakt info om denna person så kan man diskutera vidare med hon smile

836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#23
pm blir skickat nu smile


terazzi
26 mars 2009
#24
Jag gillade inte dem faktiskt, men tror ändå dem kan passa bra smile

836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#25
terazzi skrev:
Jag gillade inte dem faktiskt, men tror ändå dem kan passa bra smile

Uppskattar även din åsikt smile vad e det med dom du inte gillar?


terazzi
26 mars 2009
#26
Ne alltså det e nog mer att dem ser lite fattiga ut, alltså inget fel på det du lät göra smile
Bara bra du vågar va unik,det e alltså utformingen på stolarna jag inte gillar..
edit: vet ju att ett projekt kostar med.. så menar inte detta som något dumt och hoppas du vet det?
Senast redigerat av terazzi (26 mars 2009)

836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#27
terazzi skrev:
Ne alltså det e nog mer att dem ser lite fattiga ut, alltså inget fel på det du lät göra smile
Bara bra du vågar va unik,det e alltså utformingen på stolarna jag inte gillar..
edit: vet ju att ett projekt kostar med.. så menar inte detta som något dumt och hoppas du vet det?

Tro mej blev mer bara glad faktiskt att det var nån som tyckte lite annorlunda smile så tar inte illa vid mej överhuvetaget smile jo projekt kostar sina kronor det gör dom smile och var kanon erbjudande på stolarna när jag köpte dom så man kunde inte låta bli smile

Men uppskattar din åsikt minst lika mycket som folk som tycker om stolarna smile


terazzi
26 mars 2009
#28
kenny_crx skrev:
terazzi skrev:
Ne alltså det e nog mer att dem ser lite fattiga ut, alltså inget fel på det du lät göra smile
Bara bra du vågar va unik,det e alltså utformingen på stolarna jag inte gillar..
edit: vet ju att ett projekt kostar med.. så menar inte detta som något dumt och hoppas du vet det?

Tro mej blev mer bara glad faktiskt att det var nån som tyckte lite annorlunda smile så tar inte illa vid mej överhuvetaget smile jo projekt kostar sina kronor det gör dom smile och var kanon erbjudande på stolarna när jag köpte dom så man kunde inte låta bli smile

Men uppskattar din åsikt minst lika mycket som folk som tycker om stolarna smile

va skönt du tog det så smile INTE vanligt fenomen på garaget direkt, det ska du ha eloge för kenny smile
Ja man ska ta vara på sånt wink bara GO for IT och lycka till med hondan smile

836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#29
tack tack smile


429 Inlägg
26 mars 2009
#30
Väldigt fina och unika smile Låt dom vara efter att du har placerat loggan.

MVH

// Pontus

836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#31
biber skrev:
Väldigt fina och unika smile Låt dom vara efter att du har placerat loggan.

MVH

Exakt vad jag var ute efter smile att få dom mer unika istället för några av dom vanligaste stolarna ute just nu tongue


836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#33
camaro67 skrev:
Varför inte skriva kenny_crx? Då vet ju alla var de ska titta vidare och läsa mer om bilen? Bara en idé big_smile

På stolen???? tongue


Meister
6 763 Inlägg
26 mars 2009
#34
kenny_crx skrev:
camaro67 skrev:
Varför inte skriva kenny_crx? Då vet ju alla var de ska titta vidare och läsa mer om bilen? Bara en idé big_smile

På stolen???? tongue

Ja? Då får du ju fram att de är en crx åxo om man nu inte skulle se de tongue


836 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
#35
camaro67 skrev:
kenny_crx skrev:
camaro67 skrev:
Varför inte skriva kenny_crx? Då vet ju alla var de ska titta vidare och läsa mer om bilen? Bara en idé big_smile

På stolen???? tongue

Ja? Då får du ju fram att de är en crx åxo om man nu inte skulle se de tongue

haha jo sant sant smile dock så känns det lite si så där me att personifiera någonting på en bil smile då känns det bättre me nån liten garaget.org dekal me mitt användarnamn på tongue



Sök