Ne alltså det e nog mer att dem ser lite fattiga ut, alltså inget fel på det du lät göra

Bara bra du vågar va unik,det e alltså utformingen på stolarna jag inte gillar..
edit: vet ju att ett projekt kostar med.. så menar inte detta som något dumt och hoppas du vet det?
Senast redigerat av terazzi (26 mars 2009)