Inför: Crusing + Garaget-träff i Ljusdal. 13/6

Majorn
19 mars 2009 · 122 Inlägg

Söderhamnarna har redan fått upp två införtrådar ang. stundande träffar, så inte ska väl vi vara sämre.

Självfallet blir det Garaget-träff i samband med crusingen i Ljusdal även iår, med tanke på hur kul vi hade förra året så är det inget snack om saken, detta ska upprepas.

Snor lite info från en av Lindberg88s trådar från förra året, känner nån att något inte stämmer så äre bara att hojta till.

13/6-09
Plats: Föne flygfält, Bana H
Tid: 15.00

OBS! KÖR LAGLIGT PÅ VÄGEN UPP TILL FLYGFÄLTET!
Känner ni för att köra hårt/rejsa så gör det när ni är framme, obs jag anordnar inget race, det är upp till er så jag kan inte hållas ansvarig för något.

Eventuell samåkning får ni diskutera er fram till, lägger till det eftersom.

Värt att notera, kommunen har inte köpt fältet än, så det blir inte någon av DRC Ljusdal laglig tävling, samma som tidigare träffar med andra ord.

Senast redigerat av Majorn (20 mars 2009)

Jockefors
19 mars 2009 · 961 Inlägg

jag ska försöka komma wink

Pure DieselPower
Perzzon90
19 mars 2009 · 341 Inlägg

Är det inget annat samtidigt så kommer jag smile

Rojpen
19 mars 2009 · 2 230 Inlägg

sj fallet:) å iår med egen bil å körkort haha tongue

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
19 mars 2009 · 209 Inlägg

blir det race I Föne i sommar endå ?

-Kotten- www.drcljusdal.se
19 mars 2009 · 679 Inlägg

jag är på som alltid

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Majorn
20 mars 2009 · 122 Inlägg

Klart det blir race, precis som tidigare, sen hurvida det blir ur den lagliga aspekten, det står ännu oklart.

Johan_e2
20 mars 2009 · 1 105 Inlägg

Är jag ledig så är jag på! big_smile

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--
Infiniti FX35 "FXn" (2003)
Nissan Skyline R33 GTS25T "BAYSIDE" (1994)
Nissan Primera "Barnvagnsbilen" (2000)
Gaslasse Indrivare/torped
20 mars 2009 · 149 Inlägg

Detta kan inte poängteras tillräckligt många gånger:

KÖR SOM FOLK PÅ VÄGEN DIT!

Sista gången 2008 fick vi abrupt avbryta och åka därifrån, på grund av att folk inte kunde hålla sig i skinnet på vägen dit. Den särskilt klyftiga aktionen fick påföljden att Blåljus-Bertil och Batong-Benke kom och hälsade på... Och långväga gäster kom lagom i tid för att möta oss som hade vart där en längre stund. De skrattade sig inte harmynta av förnöjelse precis.

Så tänk på det. Svina inte på vägen dit, för då kommer farbror Blå och förstör festen.

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
Majorn
20 mars 2009 · 122 Inlägg

Dito det som Lagerlasse säger, Polisen uppskattar tydligen inte våra event allt för mycket, men brukar bara hälsa på ifall någon boende efter vägen ringer och klagar, så det är lugn på gasen som gäller fram till banan.

Kom och tänka på det, Crusingen brukar dra igång ganska tidigt, så jag ändrar tidpunkt för träffen till kl. 15:00 istället, om ingen misstycker.

e34-Dubbel
26 mars 2009 · 37 Inlägg

Ni kan säkert lita på att jag kommer smile

stellan_dahl svetsare
26 mars 2009 · 329 Inlägg

klart man kommer!!

Celica 2.0 Gti -90
Volvo 740 16v Turbo "Driftbilen" (1988)
Lindberg88
26 mars 2009 · 1 418 Inlägg

Jag är på. Kommer i en Lotus Omega om jag har lyckats vunnit lite cash annars får lill omegan duga wink

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
PuttesPOV
26 mars 2009 · 504 Inlägg

Detta kan inte poängteras tillräckligt många gånger:

KÖR SOM FOLK PÅ VÄGEN DIT!


Ser jag nån som kör som svin påvägen dit så kommer jag personligen att slita av kulorna/läpparna på personen i fråga och köra upp en stavmixer i anus som sedan kommer att köras på maxvarv i X-antal timmar!!

BTW... Jag kommer till Föne jag också. wink

HÅRDROCK
tjanne87
26 mars 2009 · 1 Inlägg

jag kommer säkert

pars Operatör
26 mars 2009 · 346 Inlägg

Låter kul, kanske till och med Forden kan få rastas på Föne... Förra året gick det ju inte så bra wink

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)
Volvo 144 "Vera" (1971)
Majorn
27 mars 2009 · 122 Inlägg

Slänger upp en bild från förra årets första träff, vädret var väl sådär, men stämningen var på topp:)
http://www.majorn.se/IMG_0884%20copy.jpg

-Kotten- www.drcljusdal.se
28 mars 2009 · 679 Inlägg

PuppPutte skrev:
Detta kan inte poängteras tillräckligt många gånger:

KÖR SOM FOLK PÅ VÄGEN DIT!


Ser jag nån som kör som svin påvägen dit så kommer jag personligen att slita av kulorna/läpparna på personen i fråga och köra upp en stavmixer i anus som sedan kommer att köras på maxvarv i X-antal timmar!!

BTW... Jag kommer till Föne jag också. wink

Och jag kommer filma och fota hela spektaklet och lägga ut överallt ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
ESTRANDBERG88 Hojmek
28 mars 2009 · 748 Inlägg

Jag kommer, bilen BÖR vara klar då big_smile

WeDo
28 mars 2009 · 3 390 Inlägg

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang