Du måste kapa V90 i chassit bakom skärmkanten för du behöver svetsa dit "lyktplåten" på 760n, alltså måste du kapa i 760n med. Sen är det inte alls svårt. Det ska väl bara vara att skruva bort och sedan dit igen. Du måste ju ha, blinkers, lysen, skärmkanter, huv ?, stötfångare eventuell läpp som sitter på V90n och grillen. Sen tror jag du ska klara dig.