5097
Sök

Blått lyse i fronten?

Lidhultare.
325 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
#1
tja och nej, jag har ingen aning om om det finns en likadan tråd så därför gör jag en smile

undrar hur det är med att ha blått neon/dioder som syns hyffsat väl i fronten på bilen.
blir polisen skogstokig om det lyser, och är det mildare om man har en knapp som man kan stänga av/på neonet med?
är det böter eller sliter dom väck grejerna? tongue

-Twiajävlen-

8 156 Inlägg
13 april 2009
#2
Ombesiktning är nog rätt vanligt.
Just blått och rött avskyr dom mest.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Lidhultare.
325 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
#3
ojdå, då va dom kanske gnälligare än va jag trodde :S får väl se va som händer smile tack för svar!

-Twiajävlen-


Sök