5367
Sök

Hagmans "Flexibel"?

Kärnkraftstomte
790 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
#1
Spacklade in mitt bodykit för ett par månader sen och nu står bilen grundmålad och väntar på att få bli fördiglackerad. Men vad upptäcker jag då? Jo spacklet mellan kjolen och själva karossen har börjat spricka upp! (Av temperaturförändringarna utomhus?). Har tidigare bara använt Hagmans glasfiberspackel samt "Optimal fin" överst. Är "Flexibel" bra? Är det mindre risk att det spricker då? Hela bodykitet är limmat med Sikaflex 221.

Håll avståndet till bakomvarande fordon!


Sök