4427
Sök

Bygga på en SLK

597 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
#1
Tjenare, efter många om och men har jag kommit fram till att jag skall börja bygga på / styla SLK´n Varför jag valt just SLK´n är för att den inte ofta asocieras med just styling, man vill ju änna vara unik.

Eftersom det just finns så få stylade slk så har jag svårt för att få ideer om vad som skulle kunna göras, det jag har kommit fram till är:

Skärmbreddning
18"/17" Fälgar
Ljudanläggning (bas köpt)
Eventuellt ett kjolpaket (rieger)
Sportdämpare (sitter på)
Byte av ratt till något sportigare

Jag skulle gärna vilja ha lite fler förslag och tips samt kritik på ovanstående planer

MVH

4 554 Inlägg
19 april 2009
#2
en böseblick hade ju inte kännts fel på den, tyker fronten ser så tanig ut jämfört med bakdelen

597 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
#3
loudness skrev:
en böseblick hade ju inte kännts fel på den, tyker fronten ser så tanig ut jämfört med bakdelen

Jag håller med framdelen håller inte måttet med resten av bilen, glömde och skriva det på första inlägget men jag har även funderingar på angeleyes.

Tack för tipset fler förslag välkomnas

mvh

597 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
#4
ps nån som vet hur man byter växelspaksknoppen? har både ryckt och vridit kommer ej loss


Sök