2026
Sök

Inför: Utställning Norks/Euromaster Lördagen den 25 April i JÖNKÖPING

58 Inlägg
19 april 2009
Trådstartare
http://forumbilder.se/images/800200940643P8ba5.jpg

Lördagen den 25 April klockan 10:00-16:00 har Norks/Euromaster öppet hus med utställande stylade bilar.

Pro Racing kommer ställa ut med en del bilar och visa upp klubben.

Har du en stylad bil och vill ställa ut, så är det 08:00 som gäller. Detta för att allt (om du ska ha partytält osv) ska vara färdigställt tills det officiellt börjar klockan 10:00

Det kommer under dagen kunna gå att rösta på snyggaste bilen, där vinnaren får en uppsättning däck och fälg, och även ett andra och tredjepris finns. Kommer även vara priser till dom som röstat på presentcheckar

Vill du delta i denna tävlingen om fälgarna/däck går detta att göra mot en kostnad till Euromaster på 50:-
Detta betalas på plats.

Senast Onsdag vill Euromaster ha in anmälningar på vilka bilar som ställer ut/tävlar.

Anmälan om att ställa ut (alla får ställa ut) gör du smidigast till mig.
Uppgifter jag behöver är:
- Namn
- Reg nummer
- ja/nej till om du ska tävla eller ej

Röstar gör besökande under dagen, så vem som helst har god chans till att vinna, och dom tre bilar med flest röster vinner!

anmälan skickas till; 0704 05 41 33 eller maila till: josef@pro-racing.se eller skicka ett pm till mig!

Under dagen kommer det finnas fina erbjudanden på fälgar och däck till bra priser, där du får en cykel på köpet vid köp av komplett sats 17-19" fälg o däck.

Norks har gått ut med information i ett par medier om detta event, och det beräknas bli riktigt många besökare.

Har du några speciella önskemål om extra utrymme att ställa ut med till tält osv, kontakta mig på:
0704 05 41 33

Karta;
http://kartor.eniro.se/query?mop=aq& … &pis=0

www.pro-racing.se
Senast redigerat av JoZe86 (20 april 2009)

113 Inlägg
19 april 2009
Behöver man anmäla sig även om man ska ställa ut utan att delta i tävlingen? Finns det tvätt möjligheter eller är det någon mack i jkpg som gäller?

58 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
Menvafan skrev:
Behöver man anmäla sig även om man ska ställa ut utan att delta i tävlingen? Finns det tvätt möjligheter eller är det någon mack i jkpg som gäller?

Anmälan oavsett tävling eller inte.. Detta pga säkerhetsställa att plats finns. Kan om man har tur finnas platser kvar på lördag också, men kan då inte garanteras..

Så anmäl er så fort som möjligt, och ange regnummer, namn, och om du ska tävla eller ej.

58 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
Var nere idag och pratade med Filialchefen på Euromaster;

Finns möjlighet till tvättning av utställande fordon, då dom har egen tvätthall.

Se bara till o anmäl ditt fordon och kom till utställningen klockan 08:00 på lördag!

113 Inlägg
21 april 2009
Får jag ihop bilen kommer jag... Så jag anmäler mig ikväll isåfall när jag vet hur mycket som gick sönder på bilen....

77 Inlägg
21 april 2009
Menvafan skrev:
Får jag ihop bilen kommer jag... Så jag anmäler mig ikväll isåfall när jag vet hur mycket som gick sönder på bilen....

Vad har hänt?sad

113 Inlägg
22 april 2009
var bara intercoolern som strök med... Anade nästan att det inte var värre... Så jag anmäler mig till tävlingen då.. Lördag kl 8 e jag på plats smile

58 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
Stor uppslutning på lördag, finns dock en del platser kvar att fylla för er som är sugna.. Tveka inte att höra av er om ni vill ställa ut.. Vi tar emot anmälningar så länge det finns platser kvar.. dock absolut senast fredag eftermiddag, då vi lämnar slutgiltiga listan till euromaster..

josef@pro-racing.se / 0704 05 41 33
Senast redigerat av JoZe86 (22 april 2009)

71 Inlägg
26 april 2009
Tråkigt att de kom så få bilar

Sök