4864
Sök

Hur bred är bakluckan på en Primera?

177 Inlägg
30 april 2009
Trådstartare
#1
Hej!

Är den någon som vet hur bred bakluckan på en Primera är? Är inte så insatt men det finns säkert många olika karosser men det borde ju va hyffsat lika. Tänkte nämligen köpa en vinge från en Primera till min 180ZX. Helt rätt stuk enligt mig smile

En sån här:

http://195.35.83.106/~xc25047/e-handel/upload/articlepictures/1250_master.jpg

MVH


Driver
2 111 Inlägg
30 april 2009
#2
Kan mäta sen om jag ska ut o åka i eftermiddag. Vanliga p10 får du mått från isåfall.

DVS den på bilden.

MVH Janken
Senast redigerat av Janken (30 april 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

177 Inlägg
1 maj 2009
Trådstartare
#3
Janken skrev:
Kan mäta sen om jag ska ut o åka i eftermiddag. Vanliga p10 får du mått från isåfall.

DVS den på bilden.

MVH Janken

Skulle va skitbra om du kunde göra det tongue Gör ju inget om min är lite bredare. Bara den inte är mindre big_smile



Sök