HejHej, Har nu byggt egna dörrsidor och vill ha råd å tips med vad jag ska använda för att klä dom.
Köpte konstläder på BILTEMA å de har jag prövat att klä med men det blir inge bra, lädret e så svårt att jobba med. De går inte att spänna å forma så som de ska vara, de blir bara vek å grejer...
Så finns det nåt annan typ av konstläder eller dylikt att klä med?
Tacksam för svar.
Mvh
Power On Wheels