Eftersnack: Inofficiell Garaget medlemsträff I Hudiksvall 2/5.

Mpgod
3 maj 2009 · 138 Inlägg

Ja jag blev också besviken. Som sagt i början var det städat och lugnt.
Men sen så kom det typ en hel drös med fjortisar sad   

Folk kastade öl burkar och flaskor hel vilt.
Nä...blir då inge mer Hudik för mig iaf om det ska se ut sådär.

Flera vakter skulle nog vara på sin plats vid sådan här träffar.

Annars blir det bara att folk "kraschar" in med fylla m.m.

Senast redigerat av Mpgod (3 maj 2009)

A_Ericsson
3 maj 2009 · 44 Inlägg

verkar ha varit en dålig träff, tur man for därifrån .. orkade inte ens åka in .. for förbi vid 19 tiden bara men blåste hem mot Ljusdal ist.. mötte ett gäng bilar som va på väg mot hudik iaf.. man skulle nästan stannat å varnat dem wink

V.O.L.V.O = Vi orsakar landets vildaste orgasmer
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
3 maj 2009 · 209 Inlägg

Låter som det var ren Tur att man tog vänster mot sveg Från Folkrace tävlingen i Lördags Värkar inte vart nån höjdare !!!!!

Micke_Persson
3 maj 2009 · 57 Inlägg

Jaså var de "ni" som hade vart på lidl, undra jag oxå varför det såg ut som det gjorde dan efter (Mina föräldrar bor inne på den lilla vägen förbi lidl) Så när man skulle åka med tåget dan efter såg det förjävligt ut där!!

Skärpning till dem som grisa ner så förbannat, fatta att de inte blir nåt om man ska hålla på sådär!

MVH

Turbobockarna.se
anna_catharina
3 maj 2009 ·

inte så konstigt att det är mycket fjortisar när alla räägers stoppar fulla baksätet och bakluckan med fjortisar lol

själv vill jag inte ha fyllon i min bil.. inte fjortisar iaf big_smile

bmx
3 maj 2009 · 7 100 Inlägg

hmm känns som att ja inte missade nåt då tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
PuttesPOV
3 maj 2009 · 504 Inlägg

LimitedJags skrev:
Jag skämdes när jag kom in på parkeringen. vart fan kom alla fjortisar å tattare ifrån!? dom var ju överallt!

Jag stanna bilen och kollade runt i 2 min, under dom 2 minuterna så såg jag en person med ett avgassystem runt halsen, en person med kockmössa, en person som stog å pissa i folkmassan med en öl i ena handen och en hel bunt med typ 13 åringar som drack 3,5:er.

Man blir ju inget annat är less hmm

Jag blev också jävlig less när man såg vilken nivå det var på folket som var där, utan bil.  Absolut inte nått som man ville se när man anländer till en bilträff... Jag tror nästan att vi dubblade mängden bilar när vi från Ljusdal kom dit också. Tyvär var det helt klart inte värt mödan. =/

Jag har inge problem med att folk dricker när de är på en bilträff. Men det kan göras snyggt! Hade folk med mig som drack och de skötte sig jävligt snyggt. Vi hade soppåsar med oss och tog reda på alla flaskor och kapsyler.

HÅRDROCK
bushmyra
3 maj 2009 · 782 Inlägg

En grej jag funderat på,, hur kommer det sig att det kommer 200 bilar till s-hamn men bara 40 till hudik??
Var också dit igår,parkerade gick ett snabbt varv och åkte sen därifrån,, dåligt missnöjd!!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..
Volvo 745 "Epan" (1990)
Audi A4 avant TS 1.8t "Stereobilen" (2004)
sqd
3 maj 2009 · 86 Inlägg

Ja, man såg ju verkligen hur illa det faktiskt var när man var dit efter alla åkt (lämnade bilen där ett tag för att åka runt med några kompisar). Såg riktigt illa ut - och ja, det är verkligen ett sådant "resultat" som ger oss bilintresserade dåligt rykte.

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
A_Ericsson
4 maj 2009 · 44 Inlägg

bushmyra skrev:
En grej jag funderat på,, hur kommer det sig att det kommer 200 bilar till s-hamn men bara 40 till hudik??
Var också dit igår,parkerade gick ett snabbt varv och åkte sen därifrån,, dåligt missnöjd!!

var crusing uppe i kvisselby (eller va de nu heter ) var säkerligen därför det var dåligt med bilar .. för annars går det rätt fina bilar i trakterna som brukar anlända på sånt härsmile

V.O.L.V.O = Vi orsakar landets vildaste orgasmer
Adel_
4 maj 2009 · 6 Inlägg

Så det är på Flygfältet den 23 ? smile

LimitedJags
4 maj 2009 · 141 Inlägg

Adel_ skrev:
Så det är på Flygfältet den 23 ? smile

nej nej nej nej, jättenej!

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
janne_299
5 maj 2009 · 15 Inlägg

Tråkigt att det blev så dåligt i huddik hade med min 3åriga son som älskar fina bilar racerbilar som han säger för han skulle få vara med folkrace i ljusdal var bättre tyckte han men det var skrotbilar som var sönder ler det fanns några riktigt fina bilar men det går inte jämnföra mot söderhamns träffen

tal0n Mekaniker/Däckmontör
6 maj 2009 · 1 140 Inlägg

men var det ingen som fick nå bilder då?

Mpgod
6 maj 2009 · 138 Inlägg

Jo jag fick lite bilder..men int mycke  smile    men är något iaf hehe.   

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=82433

Adel_
6 maj 2009 · 6 Inlägg

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:
var vart kom allt fjortisfolk från? vad fan ska dom upp på bilträffar och göra när det ända dom bryr sej om är att supa, och slänga allt skit runt ikring sej..

det är ju tyvär så hmm men du försökte ju iaf!  jag kan garantera att det blir fjortisfritt på flygfältet den 23 iaf smile och om vi ser nån så kör vi över dom med bakänderna lol

Är det Flygfältet den 23 eller ?

Mpgod
6 maj 2009 · 138 Inlägg

Jag har ingen aning. Men jag ska iaf till Söderhamn den 23:e smile

Norde fotointresserad
6 maj 2009 · 2 307 Inlägg

Adel_ skrev:

LimitedJags skrev:

tal0n skrev:
var vart kom allt fjortisfolk från? vad fan ska dom upp på bilträffar och göra när det ända dom bryr sej om är att supa, och slänga allt skit runt ikring sej..

det är ju tyvär så hmm men du försökte ju iaf!  jag kan garantera att det blir fjortisfritt på flygfältet den 23 iaf smile och om vi ser nån så kör vi över dom med bakänderna lol

Är det Flygfältet den 23 eller ?

Flygfältet är bara för de som är anmälda att köra där, ingen publik kommer in.

LimitedJags
6 maj 2009 · 141 Inlägg

Norde skrev:

Adel_ skrev:

LimitedJags skrev:
det är ju tyvär så hmm men du försökte ju iaf!  jag kan garantera att det blir fjortisfritt på flygfältet den 23 iaf smile och om vi ser nån så kör vi över dom med bakänderna lol

Är det Flygfältet den 23 eller ?

Flygfältet är bara för de som är anmälda att köra där, ingen publik kommer in.

Jag instämmer!

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang