3462
Sök

200sx drar mkt soppa

284 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
Tjenare , min 200sx har börjat dragit innihelvete mkt soppa nu i slutet , har nyligen installerat en dumpventil . men de borde ju knappast kunna ha nå sammanhang? typ om den får in fel vakuum eller nått..just nu drar den ca 2.0 L per mil , och de tycker jag känns lite mycket!! nått måste vara fel , får tanka stup i kvarten... tackar för alla ideer samt tips som ja kan få.. kan ju vara vadsomhelst? // linus strand

Min dröm, din vardag.
641 Inlägg
12 juli 2006
Testa byt ut din öppna dump mot en återcirkulerande och se om det hjälper.

284 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
så de kan vara pga dumpen att den drar extra ? , för när jag åkte till tjejen så tanka jag i så ja skulle kunna åka till henne fram och tillbaka tongue och som tur var så fick jag soppatorsk på hemvägen när hon inte va med ^^ men nått är riktigt galet..

Min dröm, din vardag.
641 Inlägg
12 juli 2006
NightblizZ skrev:
så de kan vara pga dumpen att den drar extra ? , för när jag åkte till tjejen så tanka jag i så ja skulle kunna åka till henne fram och tillbaka tongue och som tur var så fick jag soppatorsk på hemvägen när hon inte va med ^^ men nått är riktigt galet..

Iom att det var i samband med att du monterade dumpen så är det ju inte omöjligt.
Är ju bara att testa att sätta dit en återcirkulerande eller plugga slangarna och testa om det blir nån skillnad. Blir det ingen skillnad så har du ju uteslutit dumpen iaf.
Snabbt och enkelt wink
Senast redigerat av insane_1 (12 juli 2006)

284 Inlägg
12 juli 2006
Trådstartare
jo de är  ju sant hehe smile tackar

Sök