Inför: Japsträff i Gävle 9/5

fridegard Flygnisse
6 maj 2009 · 11 Inlägg

Kan hända att det dyker upp en RX8a från Söderhamn, dock ganska osäkert ännu... Återstår att se hur det går med projektbilflytt under dagen först...

Eventuellt1: Väl mött på Lördag!
Eventuellt2: Ha så jävla skoj!

de iDE
--==www.fridegard.se==--
Mazda RX8 "--ReX--" (2004)
bmx
6 maj 2009 · 7 100 Inlägg

ja kommer inte.har inte råd helt enkelt sad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
JPalm
6 maj 2009 · 338 Inlägg

Om jag vågar så åker jag ner tongue Bilen går inte helt bra så hinner jag reda ut de så kommer jag! Annars är de oklart faktist :S

Nissan 200sx S13
sqd
8 maj 2009 · 86 Inlägg

Eftersom det tydligen tar mer än en vecka för Realcar att få iväg en påse hjulmuttrar från Örebro och hit (vilket de också tar 187 kr för, frakten hade varit billigare från USA..) så kan jag inte komma då jag inte kan byta ut mina nuvarande fälgar med dubbdäck hmm

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
Mpgod
8 maj 2009 · 138 Inlägg

sqd skrev:
Eftersom det tydligen tar mer än en vecka för Realcar att få iväg en påse hjulmuttrar från Örebro och hit (vilket de också tar 187 kr för, frakten hade varit billigare från USA..) så kan jag inte komma då jag inte kan byta ut mina nuvarande fälgar med dubbdäck hmm

Hm ok. Trist sad   Men är det nå special muttrar då eller?  Lär ju finnas att köpa lokalt hos nån däckfirma annars ju smile

sqd
8 maj 2009 · 86 Inlägg

Jo det är sånna muttrar som passar i smala hål, ser ut så:

http://i41.tinypic.com/iylth1.jpg


Gick till den lokala däckfirman men de hade inte rätt gänga hemma, och de skulle ha ännu mer än vad Realcar tog för att ta hem. Så jag tänkte eftersom jag beställde dom i måndags så är det ju klart man har dom innan helgen. Men där hade man fel..

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
Mpgod
8 maj 2009 · 138 Inlägg

sqd skrev:
Jo det är sånna muttrar som passar i smala hål, ser ut så:

http://i41.tinypic.com/iylth1.jpg


Gick till den lokala däckfirman men de hade inte rätt gänga hemma, och de skulle ha ännu mer än vad Realcar tog för att ta hem. Så jag tänkte eftersom jag beställde dom i måndags så är det ju klart man har dom innan helgen. Men där hade man fel..

Ah ok. Surt när man beställer prylar i tid, men sen inte får dom hemskickad när man behöver dom som mest =/

sqd
8 maj 2009 · 86 Inlägg

Så sant! hmm

Sen förstår jag verkligen inte vad det är som tar tid egentligen, jag menar det finns hemma på lager och tar ju knappast nån tid att packa/skicka..

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
hansen
8 maj 2009 · 294 Inlägg

sqd skrev:
Så sant! hmm

Sen förstår jag verkligen inte vad det är som tar tid egentligen, jag menar det finns hemma på lager och tar ju knappast nån tid att packa/skicka..

kom över i kväll på toyta så kan vi kolla på om jag har sånna hemma som pasar big_smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Toyota Mr2-Turbo 5S-GTE "Team Roar Racing" (1991)
sqd
8 maj 2009 · 86 Inlägg

Åh, låter ju toppen big_smile

Men, nu blev det lite klurigt - för har ni hemma så är det ju ingen idé att jag tar dem från Realcar om de inte skickat dom. Och ringer jag nu och avbeställer dom och ni inte har hemma blir det ju fel ändå! tongue

M12x1.25 är iaf det jag behöver, om det hjälper nått nu smile

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
hansen
8 maj 2009 · 294 Inlägg

sqd skrev:
Åh, låter ju toppen big_smile

Men, nu blev det lite klurigt - för har ni hemma så är det ju ingen idé att jag tar dem från Realcar om de inte skickat dom. Och ringer jag nu och avbeställer dom och ni inte har hemma blir det ju fel ändå! tongue

M12x1.25 är iaf det jag behöver, om det hjälper nått nu smile

jag kollade nu men vi hade bara m12x1,5

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Toyota Mr2-Turbo 5S-GTE "Team Roar Racing" (1991)
sqd
8 maj 2009 · 86 Inlägg

Ah okej.. men tack så mycket ändå smile

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
Mpgod
9 maj 2009 · 138 Inlägg

Ja då är det timmar kvar då bara :p Några stycken...men men...hoppas på att många dyker upp big_smile

Kommer fota alla som dyker upp smile

Strandberg74
9 maj 2009 · 4 Inlägg

Jag kommer, Supra j-spec smile

jimmy_JDM Afraid Of Heights
9 maj 2009 · 66 Inlägg

infon finns på zatzy åxå så det blir nog ett helt gäng idag
specielt när solen skiner som fan här

Volkswagen Typ 1 "The OldSpeed Outlaw" (1956)
Mpgod
9 maj 2009 · 138 Inlägg

kalas det smile   Väder gudarna är med oss  tongue

Berna Mr s13 of Sweden
9 maj 2009 · 180 Inlägg

Svänger förbi med USDM Cressidan.

Lite för mkt är precis lagom.
WeDo
10 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang