Hej!
ska snart köpa mej en mitsubishi eclipse gs från 1987.
men ja vill då såklart INTE ha original systemet på, utan hade tänkt bygag eget 3" system me racekatalysator o en slutburk bara. men de ja undrar e im bilen skulel gå igenom Svensk Bil Provning me en racekat och en endaste burk bak. kommer bilen vara för högljudd elr ha för höga värden elr nått? tacksam för svar
Mvh frasse!!!
Bakhjulsdrift o kjolar på volvo ska de va ;)