oj de va som fan .... kan du berätta vad du gjorde? så man kan slå lite mindre om det skulle hände en själv...
jag jick hem till han, knacka på och frågade om han bodde där och det gjorde han ju så jag gick in och gav han ordentligt med stryk. sen när jag va färdig med han och skulle gå hem så kom hans kommpis och skulle spöa mig så du kunnde jag inte göra annat än att ta han med, men han får skylla sig själv för jag varnade honom
förstår lätt din ilska, men det finns enligt mig ingen fördel me att slå någon i ansiktet. e du dörrvakt e du nog ingen liten krabat? kunde nog skrämt kräm i brallan på honom ändå.
Alla vakter är inte 2meter långa och vägger 120kg...
Alltså, är det bara jag som undviker att slå mot huvudet?
nej knän är väldigt användbara om du hellre vill få honom att lugna ner sej istället för att skada honom...ett ordentligt knä i låret (thai boxning style) får dom flesta att backa, har du tur kan han inte gå på några minuter, då är det bara att vända och lämna honom
jo men en ordentlig höger i solar sitter oxå fiin fiint
trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
Alltså, är det bara jag som undviker att slå mot huvudet?
nej knän är väldigt användbara om du hellre vill få honom att lugna ner sej istället för att skada honom...ett ordentligt knä i låret (thai boxning style) får dom flesta att backa, har du tur kan han inte gå på några minuter, då är det bara att vända och lämna honom
jo men en ordentlig höger i solar sitter oxå fiin fiint
det kan ju också funka, men själv tycker jag det är lättare att träffa en lowkick eller knä