6437
Sök

Vad skall man göra?

180 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
Tja
Jag jobbar som dörrvakt på en av Malmös innekrogar, när jag va ute och skulle röka såg jag att en ”kille” rycker i min bildörr som att han försöker öppna den. Jag gick fram och frågade om han hade tappat nickel till bilen eller? Han svarade snabbt JA HUR VISSTE DU DET.
Då sa jag till han att han kan låna min nickel som jag har i fickan .. Då börjar vi diskutera lite om vems bil e det. Då skulle han bråka med mig , jag va lugnt men han bara försatt att bråka .. då ”råkade” han springa på min näve och dekade när. Han reste sig och sprang innan polisen kom. Han måste vara påverkad av någonting. Jag vet jag har en gammal bil men den är MIN så ge F*n att röra den.

Min fråga är vad skulle NI göra i min situation ?

2 594 Inlägg
13 juli 2006
ja jag hade nog gjort samma sak

2 652 Inlägg
13 juli 2006
haha störande när folk spriger en rakt på näven smile

Wankel
1 080 Inlägg
13 juli 2006
jag hade gjort exakt samma sak...fast låt han srpinga in i ditt knä nästa gång, roligare så smile

MDS Västerås

1 453 Inlägg
13 juli 2006
Ja slå på'n bara. Och byt namn på tråden? smile

8 156 Inlägg
13 juli 2006
Alltså, är det bara jag som undviker att slå mot huvudet?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

preem pump
836 Inlägg
13 juli 2006
Tja
Jag jobbar som dörrvakt på en av Malmös innekrogar

ja du fick ju med det väsentliga i alla fall

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
13 juli 2006
"Vad skall man göra ????" Ja du kan ju börja med att läsa rubriksanvisningarna så att tråden slipper låsas!

med lem
1 147 Inlägg
13 juli 2006
förstår lätt din ilska, men det finns enligt mig ingen fördel me att slå någon i ansiktet. e du dörrvakt e du nog ingen liten krabat? kunde nog skrämt kräm i brallan på honom ändå.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Billackerare
737 Inlägg
13 juli 2006
Hahahahahaha! Det var ju skit kul! big_smile Hahahahahahaha!