6437
Sök

Vad skall man göra?

180 Inlägg
13 juli 2006
Trådstartare
Tja
Jag jobbar som dörrvakt på en av Malmös innekrogar, när jag va ute och skulle röka såg jag att en ”kille” rycker i min bildörr som att han försöker öppna den. Jag gick fram och frågade om han hade tappat nickel till bilen eller? Han svarade snabbt JA HUR VISSTE DU DET.
Då sa jag till han att han kan låna min nickel som jag har i fickan .. Då börjar vi diskutera lite om vems bil e det. Då skulle han bråka med mig , jag va lugnt men han bara försatt att bråka .. då ”råkade” han springa på min näve och dekade när. Han reste sig och sprang innan polisen kom. Han måste vara påverkad av någonting. Jag vet jag har en gammal bil men den är MIN så ge F*n att röra den.

Min fråga är vad skulle NI göra i min situation ?

2 594 Inlägg
13 juli 2006
ja jag hade nog gjort samma sak

2 652 Inlägg
13 juli 2006
haha störande när folk spriger en rakt på näven smile

Wankel
1 080 Inlägg
13 juli 2006
jag hade gjort exakt samma sak...fast låt han srpinga in i ditt knä nästa gång, roligare så smile

MDS Västerås

1 453 Inlägg
13 juli 2006
Ja slå på'n bara. Och byt namn på tråden? smile

8 156 Inlägg
13 juli 2006
Alltså, är det bara jag som undviker att slå mot huvudet?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

preem pump
836 Inlägg
13 juli 2006
Tja
Jag jobbar som dörrvakt på en av Malmös innekrogar

ja du fick ju med det väsentliga i alla fall

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
13 juli 2006
"Vad skall man göra ????" Ja du kan ju börja med att läsa rubriksanvisningarna så att tråden slipper låsas!

med lem
1 147 Inlägg
13 juli 2006
förstår lätt din ilska, men det finns enligt mig ingen fördel me att slå någon i ansiktet. e du dörrvakt e du nog ingen liten krabat? kunde nog skrämt kräm i brallan på honom ändå.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Billackerare
737 Inlägg
13 juli 2006
Hahahahahaha! Det var ju skit kul! big_smile Hahahahahahaha!

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Wankel
1 080 Inlägg
13 juli 2006
Phaetoon skrev:

nej tongue
knän är väldigt användbara om du hellre vill få honom att lugna ner sej istället för att skada honom...ett ordentligt knä i låret (thai boxning style) får dom flesta att backa, har du tur kan han inte gå på några minuter, då är det bara att vända och lämna honom

MDS Västerås

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
13 juli 2006
Du gjorde helt rätt.. gav han vad han förtjänade

Bmw osv..

260 Inlägg
13 juli 2006
helt korrekt handlat.

sprang på min näve =-)

styling har egentligen bara med pengar att göra.

245 Inlägg
13 juli 2006
Helt rätt! När fan ska folk lära sig skilja på mitt och ditt!!

DFFL
9 020 Inlägg
13 juli 2006
Jag har kört i malmö när folk har velat komma in i bilen men inget sådant...
Vissa e sjuka. (Jag bor i löddeköpinge)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

8 156 Inlägg
13 juli 2006
StiFf skrev:
Phaetoon skrev:

nej tongue
knän är väldigt användbara om du hellre vill få honom att lugna ner sej istället för att skada honom...ett ordentligt knä i låret (thai boxning style) får dom flesta att backa, har du tur kan han inte gå på några minuter, då är det bara att vända och lämna honom

Jag har lite svårt att knäa så lågt. Blir ofta lite högre upp. Förra gången som jag blev utsatt för ett rånförsök så slutade det inte bättre än att jag satte en stenhård vänster i bröstkorgen. Det enda som han fick av mig var ett par brutna revben. Aldrig att jag skulle våga slå någon i skallen. Vill ju inte åka dit för dråp direkt.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Wankel
1 080 Inlägg
13 juli 2006
Phaetoon skrev:
StiFf skrev:
Phaetoon skrev:

nej tongue

Jag har lite svårt att knäa så lågt. Blir ofta lite högre upp. Förra gången som jag blev utsatt för ett rånförsök så slutade det inte bättre än att jag satte en stenhård vänster i bröstkorgen. Det enda som han fick av mig var ett par brutna revben. Aldrig att jag skulle våga slå någon i skallen. Vill ju inte åka dit för dråp direkt.

kör en lowkick med skenbenet då, funkar lika bra, om inte bättre

MDS Västerås

180 Inlägg
14 juli 2006
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Jag har kört i malmö när folk har velat komma in i bilen men inget sådant...
Vissa e sjuka. (Jag bor i löddeköpinge)

jag vet vad du menar ....

88 Inlägg
14 juli 2006
klart du gjorde rätt som gav han en lusing! en kille gorde inbrott i min bil! och vad hände jo jag har 180 tim samhällstjänst, 3 års villkorligt, 1 års övervakning 50000:- i skadestånd och varning på körkortet, så ni kan nog räkna ut vad som hände! men han gör nog inte inbrott i någon av mina bilar fler ggr, MEN GÅ ALDRIG SÅ LÅNG SOM JAG GJORDE DÅ E MAN BARA DUM MOT SIG SJÄLV!

Old School Ford
600 Inlägg
14 juli 2006
oj de va som fan .... kan du berätta vad du gjorde?
så man kan slå lite mindre om det skulle hände en själv...

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

Sök