4216
Sök

Lacka lister eller inte, montera M-speglar eller inte...

Sjuksköterska, psykiatri
149 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
Skulle behöva lite olika synpunkter på två saker angående min bil (BMW 325i M-paket 1, e46 2001) där jag inte riktigt kan bestämma mig och mina kompisars synpunkter delat sig ungefär 50/50 så här står jag och velar.

Fundering 1:
Jag funderar på att lacka de svarta listerna runtom i samma färg (topazblau) som resten av bilen, sett andra e46or som har det och det har sett snyggt ut. Men samtidigt så tycker jag de svarta listerna passar mot M-paketets shadowline runt fönstrena - så jag vet inte vad som vore bäst. Åsikter om detta?

Fundering 2:
Jag kan inte heller bestämma mig om M-speglar eller inte, en del av mig tycker att de enbart hör hemma på just M-bilar och att det är 18-årings-styling men samtidigt så ser de sportigare ut och slimmar bilen...åsikter här?

Synpunkter och bollplank skulle uppskattas.

mvh
/Christoffer
Senast redigerat av da_eddah (22 maj 2009)

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"

Thorssa
22 maj 2009
Angående listerna så är jag kluven. Gällande speglarna däremot så tycker jag helt klart du ska satsa på ett par M-speglar! Men köp E46-speglar! Det är väl framförallt M3 E36-speglar som är uttjatade.

När det gäller samma kaross som de ursprungligen satt på så tycker jag att man kan köpa det, speciellt på en E46 med M-paket, det blir sjukt snyggt!

Sjuksköterska, psykiatri
149 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
Jo, E36 M-speglar sitter ju på varannan fiat...

Jo, är ju inne på det också... då är följdfrågan, lacka i bilens lack med sådana här speglar:
http://www.stylabilen.se/galleri/BMW/BM … 5B1%5D.jpg

Eller påbörja lite kolfiber-styling med sådana här:
http://www.stylabilen.se/M-speglar/NyaM … kevlar.jpg

(fast dem kanske man inte får ha kvar mer än en vecka iofs även om bilen står i parkeringsgarage nu).
Senast redigerat av da_eddah (22 maj 2009)

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"

Sök