Inför: Barkarby-träff *OBS* INSTÄLLD!

CarpeDiem German Engineering
23 maj 2009 · 9 081 Inlägg

Verkar som att det inte finns nåt intresse så jag ställer in träffen tillsvidare.

Senast redigerat av CarpeDiem (25 maj 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
23 maj 2009 · 1 177 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Efter två lyckade träffar man har anordnat så tänkte jag att vi ska ha en tredje. Tänk på att
träffplatsen inte är på IKEA-parkeringen. Har fått reda på att det är Volvo-träff den 13:e på Ikea, därför ändrade jag träffplats. Datumet jag valde är på en fredag.

Om datumet inte passar er eller om ni tycker att träffplatsen ska ändras, säg till mig så ska jag försöka lösa det smile

Ni får gärna hojta till om ni vill hjälpa till med arrangemanget också smile

Med vänliga hälsningar

CarpeDiem wink

Som du kanske märkte Sam fanns det en del volvobilar på din träff, vad tror du alla volvomänniskor försvinner om det finns en Volvoträff och en random-bil-träff samtidigt några hundra meter ifrån varandra wink

Försök att klämma in ett annat datum wink

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
-Zeus- BMW
23 maj 2009 · 183 Inlägg

Fan då att man inte är i Sverige just det datumet då!! sad
Sam, hoppas träffen kommer bli bra.
Lycka till!

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
BuRrE08
23 maj 2009 · 678 Inlägg

Den där tror jag nog att jag kan komma på  smile

mkevert
23 maj 2009 · 180 Inlägg

-

Senast redigerat av Evert (24 maj 2009)

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
Balba
23 maj 2009 · 68 Inlägg

jag och minst 5 till vänner kommer, men jag hoppas det blir race efteråt(bilar)

Kanse
23 maj 2009 · 1 120 Inlägg

Juni 27 lördag STREET CARS SUMMER FEST´09 - Barkarby flygfält STOCKHOLM
Juni 28 söndag STREET CARS SUMMER FEST´09 - Barkarby flygfält STOCKHOLM


wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Rock-Star
24 maj 2009 · 2 982 Inlägg

krock krock

Manne_11
24 maj 2009 · 193 Inlägg

Är inte i sverige då...
synd, annars hade det varit roligt..

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>
BMW 520d "D.D" (2010)
Haxxel JDM
24 maj 2009 · 593 Inlägg

Tror inte det är någon höjdare att ha det samma dag som SCF :S

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
mkevert
24 maj 2009 · 180 Inlägg

Ser att du bytt datum... så min tidigare kommentar gäller inte.

Vad gör det att det "krockar" med SCF? Det är väl på dagen och då är det ju perfekt att träffas på kvällen!

Mvh
Evert

Senast redigerat av Evert (24 maj 2009)

Evert | Martin
Ford Focus "Cecylia" (2014)
CarpeDiem German Engineering
24 maj 2009 · 9 081 Inlägg

Galic_Andro: Jag har ändrat datum och det blir samma dag SCF har utställning ute i Barkarby-fältet men träffen är på kvällen smile Nu vet du big_smile

-Zeus-: Synd att du inte är hemma då, men jag och Galic_Andro ska fixa en höstträff när säsongen är nästan slut så du får komma då wink Men vi hinner med fler träffar, du är väl hemma i augusti, eller?

BuRrE08: Självklart att du ska komma hit då wink Träffen är på kvällen så det är lugnt wink Tekniskt krockar det inte med SCF.

Proppenn: Kom gärna förbi träffen smile Men du får tänka på att jag inte anordnar "sånt" Snälla, skriv inte sånt på min tråd. Om folk vill köra repor senare, varsågod men jag är inte ansvarig.

BIL_Galen_Tjej: Jag vet att det är SCF samma datum men träffen är på kvällen wink

Residence: Träffen är på kvällen, inte mitt på dan för det är SCF samtidigt. Tekniskt så krockar det inte egentligen.

Manne_11: Tråkigt att du inte är hemma då men vi ses på mini-träffarna som vonekfalk anordnar smile

Haxxel: Träffen är på kvällen, inte mitt på dan för SCF anordnar utställning så tekniskt så krockar det inte.

Evert: Jag har fått byta datum 3 ggr tongue Lite jobbigt men till slut så hittade jag en lucka smile Du har faktiskt rätt, just därför tänkte jag ha träffen på kvällen. Du tänkte rätt, precis som jag wink

OBS! Information: Om ni läser det här så får ni tänka på att träffen inte är på dagen, SCF har sin utställning ute i Barkarby-fältet. Träffen är på kvällen smile Vi ses den 27:e juni smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
-Zeus- BMW
24 maj 2009 · 183 Inlägg

CarpeDiem: jodå! jag komemr hem den 16 augusti! Så ni kan ju fixa en välkomstträff åt mig! tongue hahahhahaha!

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS
WeDo
25 maj 2009 · 3 390 Inlägg

Låser på begäran.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang