Inför: Drifting & Burnoutshow Storumans flygplats 30/5 2009

iceman_21
14 maj 2009 ·

http://i68.photobucket.com/albums/i36/Iceman_21/Drifting_annons2.jpg


Vill ni anmäla er? Ring Kenneth: 070-305 15 43

Senast redigerat av iceman_21 (14 maj 2009)

iceman_21
14 maj 2009 ·

FEL DATUM.. NU STÅR DET RÄTT.   DET SKALL VARA SISTA MAJ...INTE Juni.

Kicko
20 maj 2009 · 68 Inlägg

Vilka ska dit och köra?

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
22 maj 2009 · 1 418 Inlägg

Såg att det stod en svart Opel Omega på en släpvagn vid OK/Q8 i strömsund med texten ''Burnoutshow Storuman'' i vita bokstäver på sidorna när ja körde förbi nyss smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
iceman_21
24 maj 2009 ·

Kicko skrev:
Vilka ska dit och köra?

Micke wunderbaum m.fl. Även några lokala talanger kommer prova på.

f.o.m kl 14.00 så får folk prova på drifta, om man pratat med arrangören före.

iceman_21
24 maj 2009 ·

_night_stalker_ skrev:
Såg att det stod en svart Opel Omega på en släpvagn vid OK/Q8 i strömsund med texten ''Burnoutshow Storuman'' i vita bokstäver på sidorna när ja körde förbi nyss smile

Kan nog stämma ;-)

iceman_21
25 maj 2009 ·

Kicko skrev:
Vilken licens körs det under?

har ingen aning.. antar att det går som uppvisning?

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
25 maj 2009 · 1 418 Inlägg

Om de inte hade varit så långt hade jag varit sugen på att åka dit med 144an å testat lite drifting.. Men är inte så jättesugen på att köra nå långa sträckor med varken 142an lr 144an. Litar inte ett dugg på dom och sen måste man sitta å vrida rejält på ratten hela tiden för att iaf. 142an ska gå att framföra i hastigheter över 70 km/h.

Tror att 144an skulle fuingera skapligt bra för att drifta lite med wink

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
iceman_21
26 maj 2009 ·

_night_stalker_ skrev:
Om de inte hade varit så långt hade jag varit sugen på att åka dit med 144an å testat lite drifting.. Men är inte så jättesugen på att köra nå långa sträckor med varken 142an lr 144an. Litar inte ett dugg på dom och sen måste man sitta å vrida rejält på ratten hela tiden för att iaf. 142an ska gå att framföra i hastigheter över 70 km/h.

Tror att 144an skulle fuingera skapligt bra för att drifta lite med wink

men visst kommer dom även köra nere hos er, den 6 Juni?... om jag inte minns helt fel.,

iceman_21
26 maj 2009 ·

"Local burnout champion" är en burn tävling för alla, som vi kör samtidigt som driftingen.

3000:- till 1:an
1500: till 2:an
1000:- till 3:an

Det finns några platser kvar (max 12st)

Anmälan via sms lr telefon 070-3051543

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
26 maj 2009 · 1 418 Inlägg

iceman_21 skrev:

_night_stalker_ skrev:
Om de inte hade varit så långt hade jag varit sugen på att åka dit med 144an å testat lite drifting.. Men är inte så jättesugen på att köra nå långa sträckor med varken 142an lr 144an. Litar inte ett dugg på dom och sen måste man sitta å vrida rejält på ratten hela tiden för att iaf. 142an ska gå att framföra i hastigheter över 70 km/h.

Tror att 144an skulle fuingera skapligt bra för att drifta lite med wink

men visst kommer dom även köra nere hos er, den 6 Juni?... om jag inte minns helt fel.,

Inget jag har hört något om.. Vart har du hört/läst de? kanske man skulle skippa klassfesten den dagen å va med där isf smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
iceman_21
28 maj 2009 ·

_night_stalker_ skrev:

iceman_21 skrev:

_night_stalker_ skrev:
Om de inte hade varit så långt hade jag varit sugen på att åka dit med 144an å testat lite drifting.. Men är inte så jättesugen på att köra nå långa sträckor med varken 142an lr 144an. Litar inte ett dugg på dom och sen måste man sitta å vrida rejält på ratten hela tiden för att iaf. 142an ska gå att framföra i hastigheter över 70 km/h.

Tror att 144an skulle fuingera skapligt bra för att drifta lite med wink

men visst kommer dom även köra nere hos er, den 6 Juni?... om jag inte minns helt fel.,

Inget jag har hört något om.. Vart har du hört/läst de? kanske man skulle skippa klassfesten den dagen å va med där isf smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=132088

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
29 maj 2009 · 1 418 Inlägg

Okej. Då är de ingen ide för mig att åka dit. Lite för långt för mig att åka bara för att kolla på. Sen blir de så dyrt med bensin då jag fortfarande går skolan.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang