4609
Sök

Misshandel

471 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
Hej de hände en incident med en kille på ungdomens hus här i stan ikv. jag var i ett rum där kassan är å satt å snackade med hon som stod i kassan. sen var de ett jävla liv där ungarna härjade på som tusan å hon bad mig gå å säga åt dom för dom lyssnade inte på henne. så jag gjorde de och då fanns de en kille där, som började hålla på med mig å kalla mej fuljävel och svarting och allt vad de då hette å tillslut fick jag ju nog och gick fram och sa åt han att lägg av å då börja han hålla på ännumer och knuffade till mej å de sluta ju i bråk å jag slog han typ 3 gånger på skallen osv osv ja å hon i kassan ringde polisen pga att hon är skyldig till detta i sånahära fall. å jag lämnade redogörelse på händelsen och ja han sa att jag kan åka dit för misshandel om denhär killen anmäler mej.. jag är 16 han är 13 han fick en bula på huvudet. vad kan jag få för detta kan jag åka i nått sorts fängelse eller nått ? :S jag har absolut ingen koll å jag dör hellre en åker på nått såntdära anstalt..

Skiiit du nedde ! ;)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 maj 2009
Men va fan sysslar du med? Ta till våld för att få tyst på en 13åring?
Du lär ju åka dit för misshandel, iaf böter och ett socialt utredande av dina föräldrar.

Våld löser inga problem, speciellt inte våld mot en som just blivit tonåring...

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Fire And Silk
2 254 Inlägg
29 maj 2009
Eftersom han inte är straffmyndig, så kommer nog den där liraren undan väldigt lätt.

Eftersom du är 3år äldre än den där blöjpojken så skulle du ha visat att du är "mer" mogen än honom och inte börjat slåss. För nu låter det som att du började att fysiskt "attackera" liraren.

EDIT: Alla 13åringar är pubiscoola, och framförallt inför sina "kompisar". Du kommer nog att för höra ett och annat från både polis och socialen.
Senast redigerat av -Mackan- (29 maj 2009)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

471 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
ni fattar inte grejjen.. han började provocera mig å kalla mig allt de där svarting fuling osv å de vari nte lite.. sen så börja han knuffa mig åxå men de var väl fel å ta upp de här ingen förstår.. sryyyyyyy

Skiiit du nedde ! ;)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 maj 2009
240boy skrev:
ni fattar inte grejjen.. han började provocera mig å kalla mig allt de där svarting fuling osv å de vari nte lite.. sen så börja han knuffa mig åxå men de var väl fel å ta upp de här ingen förstår.. sryyyyyyy

Men... han är bara 13... du borde väl lärt dig bättre?

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
29 maj 2009
steifan skrev:
Våld kan visst lösa problem, men mot en 13åring.. nja tongue

Sanning smile

Mvh Tommy

Sanizz
29 maj 2009
Tråden kommer antagligen att låsas om du inte ändrar rubriken.

Haha inget fängelse det kan du glömma! Du kommer antagligen få en massa shit och sen i värsta fall blir det ett litet skadestånd men tror knappt det om du har lite tur. En liten bula är inte mycket att lipa för, men visst att ta tag någon i handen är väl misshandel i detta sjuka systemet tongue

471 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
visst ni har rätt i de ni säger våld var ju inte nödvändigt jag hade ju kunnat gå därifrån vilket jag gjorde tills han började ta mina skor och hålla på å jävlas å sen slog ju han först så jag försvarade mig bara å de var ingen misshandel direkt å ni ser den där 13 åringen osm nån liten småunge han är minst lika stor som mig och ja inte för att de spelar nån roll föregå med gott exempel åsådär men när nån kallar mig svarting å allt å ja tar saker och alltmänt jävlas och ja.. då tar tålamodet slut ibland ni måste ju fatta vad jag pratar om ni har säkert själv varit med om de..

Skiiit du nedde ! ;)

Sök