Tja vad gör man om en person försöker smita på hoj? ser du att han försöker starta så springer du fram, drar om nyckeln (som vanligtvis finns nära styret, precis framför föraren) och behåller den tills det är klart, utan nyckel går det inte att starta hojen. Hinner du inte springer du till höger sida och trycker på en knapp på styret bredvid gashandtaget, det är ett nödstopp, då bör du ha tid att ta nyckeln.
Låter som att snubben smet eftersom han inte hade försäkring, vanligt bland dessa att smita.
Hoppas att det löser sig. Får du betala för det hela själv kan du alltid ta reda på adress, kollar upp vart hojen står och punkterar däcken eller något.
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!