Eftersnack: GARAGET-träff (inofficiell) ÖSTERSUND 30-31 maj 2009 på Frösön, Östersund i samband med MotorMässan

ghost_boy83 CREW
31 maj 2009 · 2 594 Inlägg

Ja då va man hemma då efter en lång helg i Östersund, som sagt så skulle vi från sundsvall åka karavan upp men tre bilar blev vi bara, väl inne i brunflo väntade vi en stund på sveg gänget som skulle dyka upp men inga bilar roll men de blev en bra dag ändå tyckte dock mässan va mindre en när den låg borta vid berners? kanske minns fel 

på kvällen snurrade vi runt vid Statoil och inne i Östersund såg några fina kärror men trodde jag skulle se mer bilar än en vanlig lördagkväll i Sundsvall wink

släng upp bilder om ni har skall slänga upp några senare

teamvolvoracing Trucker
31 maj 2009 · 1 220 Inlägg

Din v70R såg ja på statoil bakomför en svart supra hade tänkt å ta kort på den men gjorde inte d!

Senast redigerat av teamvolvoracing (1 juni 2009)

Vissa är bara bättre än andra!
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
31 maj 2009 · 1 418 Inlägg

Tyvärr var de många som drog sig ur sad Jag å farsan snurrade runt ett tag med CTSen men bestämde oss för att åka hem ganska tidigt. Nån som såg oss kanske? smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
ghost_boy83 CREW
1 juni 2009 · 2 594 Inlägg

teamvolvoracing skrev:
Din v70R såg ja på statoil bakomför en svart supra hade tänkt å ta kort på den men gjorde inte d!

jasså hehe såg att de va en till saffrans r som snurade där inne med undra vems de va?

mkiv77
1 juni 2009 · 1 153 Inlägg

De va bara jag .Fick ju ta  volvon när inte supran vill ut.

Mattsvart
3 juni 2009 · 195 Inlägg

Detta event krockade med power meet i Sollefteå så bra mycket folk jag kände va där uppe wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang