5063
Sök

Angående: Cruising i Stockholms län??

108 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
Hej! jag undrar om det finns några ställen där folk brukar cruisa runt nånstans runt stockholmsområdet eller över huvudtaget i Stockholms län? Det skulle vara kul att köra runt på kvällar, nätter och helger där det även finns andra bilar och människor med sina bilar körandes. I de flesta småstäder finns det en viss rutt där alla brukar köra för skojs skull. Än så länge vet jag inte om man håller på så nånstans söder om Stockholm eller över huvudtaget i Stockholmsområdet. Tacksam för svar. Man vill ut och köra speciellt nu när våren närmar sig.

MVH
Senast redigerat av kalle9000 (15 april 2009)

1 926 Inlägg
15 april 2009
Bara ett tips, ändra rubriken så folk vet vart det gäller smile

108 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
tack för tipset:)

Rockabilly
99 Inlägg
15 april 2009
Sista fredagen varje månad OBS gäller endast sommar tiden. Är det cruising inne i stan. sveavägen och runt på lite andra gater , Raggarbilar då. sen så brukar ja å några polare vara inne varje helg å dra några varv på stan å de gör dom flesta andra också med sina fin bilar.

M.v.h // Challe

C20LET
1 041 Inlägg
15 april 2009
Det är alltid liv med sommar bilar inne i stora stockholm just på helgarna o natt tid o som BurninDices sa så brukar det va lite andra träffar.
men det finns ju träffar varannan söndag i södertälje så det börjar med en träff o slutar med lite kul.
så har du några som har träffar i upp lands väsby visa helgar o sedan i barkarby/järfälla då.
så det finns ju en del kul på sommrana smile

Vi tycker olika vet jag, that's it

108 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
okej. jag tänkte mest nånstans utanför innerstan. Vore kul om det fanns ett ställe där många kör runt, snackar etc.

Rockabilly
99 Inlägg
15 april 2009
de skulle väl typ vara kungens kurva. brukar vara lite bilar som åker runt där å ställer sig utanför micro å elgiganten och snackar. men ja vet inte hur ofta dom e där.

M.v.h // Challe

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
15 april 2009
Sveavägen, ned på kungsgatan och upp på sveavägen igen. Brukar va en hel del goa bilar där på helgerna big_smile Och med goa menar jag inte nån spackelhög med neon

Rock'n Roll

108 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
okej. finns det ingenting utanför stockholm?

Rockabilly
99 Inlägg
15 april 2009
hur långt utanför sthlm vill du komma ? ^^

M.v.h // Challe

108 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
ja nånstans söder ut. ja bor i botkyrka så helst runt södertälje, kungens kurva etc...

Administratör
11 968 Inlägg
15 april 2009
Vi har strikta rubrikregler för evenamngsforumen. Kolla igenom http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=85649 till nästa gång du tänkt starta en tråd.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Rockabilly
99 Inlägg
15 april 2009
Okej, de enda jag vet idags läge e väl att de brukas samlas lite folk i kungens kurva. kan ju kolla mig lite för å se ifall de e något annat ner mot det hållet

M.v.h // Challe

108 Inlägg
9 juni 2009
Trådstartare
finns det något inom stockholms län?

Sök