tanken finns men det blir nog bara en "förfining" av orginalmotorn då remarna i remdriften inte orkar me för mycke pulver. hadde planer på en liten liten turbo men la ner de då de inte funkar me drivningen
sådär ja. nu har man gjort klart ljudbygget någorlunda i skuffen så nu fattas det fram/baksystem sterio och lite mer grejer. men de blir efter att man har gjort om inredningen så att jag vet vad ja får platts med.
jag lovar ett par bilder till kvällen på resultatet i skuffen. glömde kamran hemma igår o ja skäms lite för det kan ja säga så sorry.
ska även åka till ett lokalt "svetsbolag" som ja har lite kontakter med o beställa lite saker så ja kan bygga nya stolsfästen till dom ljusa "street rally" stolar jag har skaffat kommer även kort på dom senare ikväll pga samma sak där..
det man får tänka på lite är ju oxå att jag inte har jätte mycket tid me daffy just för tillfället då ja ska te kjula o köra me 200.an på sönda men nästa vecka får ja sätta litte sprutt igen så ja får i årdning lite fler saker.
ha de så länge så kommer bilderna senare ikväll håll ett öga här så kommer ni märka när dom kommer!